Har Telia som teleoperatör och som Wi-Fi genom 4G-router. Allt ligger nere, samt att deras hemsida ligger nere och är helt oåtkomlig. Pratat med en kompis som har samma tjänster, och samma där.
Är det inte väldigt konstigt att en så stor aktör ligger nere samt att deras hemsida är svart?
Troligen överbelastning på hemsidan av alla som vill felanmäla. Men verkar ju beröra nästan hela Sverige
– Vi har precis startat analysen och håller på att felsöka. Det kan vara svårt att nå webbsidan just nu. Förhoppningsvis ska det vara åtgärdat relativt snart, meddelar man vid Telias presstjänst
Har Telia som teleoperatör och som Wi-Fi genom 4G-router. Allt ligger nere, samt att deras hemsida ligger nere och är helt oåtkomlig. Pratat med en kompis som har samma tjänster, och samma där.
Är det inte väldigt konstigt att en så stor aktör ligger nere samt att deras hemsida är svart?
Mitt wifi försvann på paddorna och mobilerna, så man restarta deras skitmoden, då det kabelburna fungera. Först när man skulle in på telia mina sidor förstod man att det var något, så då körde jag http://www.downforeveryoneorjustme.com/