Citat:
Ursprungligen postat av
TAD2
I morgon är prognosen totalt 455 avlidna i Sverige. Antal avlidna dubbleras ca var 3,2 dag i nuläget jämfört med var 2,6 dag initialt, data från Worldometers. Misstänker dock att det blir färre än 455 eftersom kurvan ser ut att mattas något.
105
110
146
180
239
308
358
455pred
420 skulle jag tippa på. Räknar man med drygt 1 miljon/pensionär i besparing så är denna strategi en god affär. Allt de behöver göra är hålla minen uppe och köra sina vanliga ursäkter så kommer detta gå jättebra.
Ungefär en halv miljard i besparingar för pensionssystemet hittills alltså, tack vare statens "urusla" strategi. Med tanke på vad pengakåta politiker är i Sverige, världens högsta skatt i kombination med lägsta invånarservice och tomma lager, så tvivlar jag på att detta är oavsiktligt.
Många fler miljarder kommer sparas in innan detta är över dessutom. FHM är antingen genomkorrupta och med på noterna eller världens minst kompetenta myndighet(förutom möjligtvis kalleankamyndigheten MSB)
Att viruset är luftburet samt smittar asymptomatiskt har jag tjatat om i månader, ända sedan de första rapporterna kom kring detta, men det har ju ignorerats totalt och istället motarbetats av deras trollfabrik. Allt för ekonomins skull. Nu ser vi resultatet av detta, precis som jag förutspått och sanningsvågen börjar bli för kraftig att motarbeta längre. Skadan är dock redan gjord, hälften av äldreboenden är nu infekterade tack vare att smittvägen
Barn i skola->förälder på vårdhem->"brukare" hållits öppen.
Men idioterna som ingår i den "grå massan", samt köttberget går ju alltid att lura vart man vill tyvärr. Dessa med attityden "Man ska lita på myndigheter!" är förhoppningsvis de första som går åt. Färre än någonsin kommer att ha den attityden efter detta. Revolutionen är nära, och huvuden kommer att rulla.