2020-04-03, 01:16
Medlem
"Ge mig tumme upp", men för helvete hur kan man missa att det är samtycke?
Medlem
På riktigt fyfan va respektlösa kräken är, sug av idioten & sen är de bra. Fyfan för å höra de förbannade täcket prassla KONSTANT
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Haha Jo det är fan synd om sami alltså!
Fett synd om honom även om jag lyckönskar Jassa och Martin.
Hade de haft lite respekt så hade de under en tid lagt sig i vardagsrummet. Där hade de dels fått öva i fred dels att andra kunnat få sova.
2020-04-03, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Bara jag som får en känsla av att det är något på gång bakom kulisserna? Produktionen håller ju på med något bakom stängda dörrar, kanske tar beslut om någonting. Jag tror inte de stänger ned pga covid-19 men det känns ändå som det är något på gång som diskuteras. Kan inte gissa på vad. Men det har varit helt dött idag, totalt brist på engagemang. Har de fått skit högre upp pga katastrof dåliga tittarsiffror och att Tv4 inte längre vill sända programmet? För så som det har varit idag har det aldrig varit innan. Deltagarna har bönat och bett om att något skulle hända.

Att det skulle vara något på gång är nog att önska för mycket. Dock hoppas jag fortfarande att någon med högre ställning kan ta produktionen i örat. Dels för fjäskandet med Amilia men också för produktionens brist på kreativitet och fantasi.
2020-04-03, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så amatörmässigt! Och den som klickade runt hade ingen aning om hur den skulle få bort skiten. Det här visar hur dålig produktionen är

Men VILKEN FEST! Man har ju suttit som på nålar hela kvällen för det varit så spännande. Jag är ändå lite tacksam som lever med grova sömnsvårigheter. Det här är ett sådant sömnpiller så lyckas ofta somna för det är så fruktansvärt tråkigt att titta på.

Värre sömnpiller är det nu att se tönt-Jassa och bögMartin ha töntknull under täcket.
Det är som natt och dag när Glasman och Jullan satte igång
2020-04-03, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fett synd om honom även om jag lyckönskar Jassa och Martin.
Hade de haft lite respekt så hade de under en tid lagt sig i vardagsrummet. Där hade de dels fått öva i fred dels att andra kunnat få sova.
Håller med. In på toaletten och sug av honom istället.
2020-04-03, 01:19
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
På riktigt fyfan va respektlösa kräken är, sug av idioten & sen är de bra. Fyfan för å höra de förbannade täcket prassla KONSTANT
Håller med dig. Helt jävla respektlöst. Synd att det inte finns deltagare av min rang.
Deras prasslande hade varat i högst fem sekunder.
2020-04-03, 01:20
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Håller med. In på toaletten och sug av honom istället.
Toaletten är ju också en bra idé!
2020-04-03, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Håller med dig. Helt jävla respektlöst. Synd att det inte finns deltagare av min rang.
Deras prasslande hade varat i högst fem sekunder.

Haha håller med, en varning sen hade jag klappat till dom bägge 2 skojar inte ens
2020-04-03, 01:22
Medlem
Kan dom inte kalla ut alla på gården till det fantastiska vinterlandet istället
2020-04-03, 01:22
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Trodde sami han skulle få ett eget rum när han ansökte till big Brother?
Eller Mergim egen specialbehandling med måltider?
Eller Alex specialbehandling?

Fan ut med fanskapen till vardagsrummet. Punkt slut.
Visa för fan respekt era jävla as.
2020-04-03, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan dom inte kalla ut alla på gården till det fantastiska vinterlandet istället
Vinter i april?

Men ja, jag håller med dig om att de borde kalla ut alla på gården mitt i natten, där väntar ett par gubbar med motorsåg. Skräckvecka ju! Var ingen skräck alls idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in