2020-04-02, 10:21
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Lennie hade fan passat med helrakat. Undra fan varför han väljer att ha kvar det där vidriga fågelboet på hövvet.
Det ser inte klokt ut, han hade verkligen blivit så mycket snyggare i helsnagg!

Jag har så svårt för lata personer, och Amilia tar alla priser! Kan hon lyfta arslet nån gång!!?!?!?!
2020-04-02, 10:23
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Om många gånger löst på måndag kommer typ Frida åka eftersom man ska rösta kvar någon, och inte rösta ut....
Ja det här har dom ju lagt upp så det ska passa Amilia så klart, fyfan va trött jag blir. Blir att stödrösta på Frida i så fall.
2020-04-02, 10:25
Medlem
Späckat schema idag igen ser jag, snart ett brev där vi valt Julia som immun (förhoppningsvis) sen senare i eftermiddag, ska dom använda valfri rekvisita till en halloween dräkt. Sen ikväll, halloween fest. Inga tävlingar, ingenting. Idéerna är sedan länge helt slut
2020-04-02, 10:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja det här har dom ju lagt upp så det ska passa Amilia så klart, fyfan va trött jag blir. Blir att stödrösta på Frida i så fall.

Ja de kommer fixa så Amilia är kvar så länge det bara går, helst till sista dagen..
2020-04-02, 10:28
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Går fan inte en dag utan att hon måste skrika, jävla psykopat.
Och varför i hela friden säger ingen åt henne? Jag hade ju börjat med typ "OJ VAD HÄNDE??! " varenda gång hon skrek. Slutar hon inte efter det säger man håll käften för helvete.
Medlem
Lennie "kvarg är så jävla torrt"
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Lennie "kvarg är så jävla torrt"
Det är faktiskt lite torrt, inte krämigt liksom
2020-04-02, 10:29
Medlem
Skojar inte när jag säger att jag drömde att Martin dog plötsligt i huset av Corona (som smugit sig in obemärkt) och dagen efter hade Amilia jättehög feber och satt halvnaken på sängkanten helt rosig i ansiktet. Hann bara tänka att nu får de stänga ner BB sedan vaknade jag.

Märks ju vad dagarna består av 😂 Corona och BB
2020-04-02, 10:30
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix

Det är faktiskt sant, därför jag inte äter kvarg, man blir ju fan torr i munnen av att äta kvarg haha
2020-04-02, 10:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Späckat schema idag igen ser jag, snart ett brev där vi valt Julia som immun (förhoppningsvis) sen senare i eftermiddag, ska dom använda valfri rekvisita till en halloween dräkt. Sen ikväll, halloween fest. Inga tävlingar, ingenting. Idéerna är sedan länge helt slut
Helt värdelöst, i måndags var det bra, sen dalade det neråt som vanligt.
vi har 9 snart 8 personer som just nu hänger löst o det är torsdag, förväntade mig minst 2 tävlingar idag, men big brother verkar totalt efterblivna. detta måste vara big brother rekord i mest dötid utan tvekan
2020-04-02, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det ser inte klokt ut, han hade verkligen blivit så mycket snyggare i helsnagg!

Jag har så svårt för lata personer, och Amilia tar alla priser! Kan hon lyfta arslet nån gång!!?!?!?!

Eller någon kortklippt manlig frisyr med lätt snedbena. Han har så tjockt och mörkt hår att vad som helst hade funkat förutom ananasen. Det förvärrar hans omogna beteende
2020-04-02, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix

Jo, och så blir det typ smulor om man lämnar en gammal förpackning framme. Lät så kul bara

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in