Citat:
Ursprungligen postat av
slö
Ja. det har jag. Sen så är grundatan det intressant, inte vad en enskild stuide eller två drar för slutsattser. Men det är lite överkurs.
Om du läste mitt svar på din slutsats så ser du hur lätt det va att slå hål på den.
Även skälet till att slutsattsen i studien du läste va "Kan bero på...." Vetenskap är inte , jag gillar den slutsatsen därför är den bäst, det är fotboll och supporterskap du tänker på då.
och glöm inte att enligt ufologi så kan det bero på att aliens har infekterat vissa män med "extra mycket inteligens" (det är alltid aliens som är "problemet" inom ufolgin....)
"slå hål på den"? Det var ju bara en massa svammel och bortförklaringar från din sida, precis som nu. Jag drog ingen slutsats, jag läste igenom dina länkar.
Du påstod en sak, jag bad om källor, du postade två källor, jag läste igenom dem. Dessa undersökningar var utförda av människor som undersökt ämnet, analyserat insamlad data och så vidare. De drog vissa slutsatser, i en del fall gav de möjliga förklaringar. Men du menar alltså att vi ska ta dina ihopsnickrade fördomar på större allvar än dessa undersökningar?