Ja Vickan vi ser att du är dig själv och vi avskyr den du är. Sen att du förtydligar att du är likadan på utsidan så tycker jag synd om dina vänner ifall du nu har några.
Klandrar dig inte, men jag är ingen kappvändare så jag har fortfaranden politikern som 1:a på hatlistan. Tycker fortfarande hon är värre även om Vicky kryper närmare för varje dag, men jag har svårt att ta pajasen på allvar.
Jag är med dig! Amilia ut först alla dagar i veckan om vi hade fått bestämma. Victoria är ogillat av många så hon lär sitta nominerad när de röstar ut varandra. Amilia manipulerar alla till att gilla henne.
"Jag accepterar hur du valt. Du har ut rätt utifrån vad du tycker..... Hur fan kan du välja Amilia, det är dåligt för mig!! Nu kommer jag åka ut. Allt är kört. Du har röstat ut mig. Bra jobbat.... Jag är helt fine med hur du röstat".
Hahahaha! Sen efter att ha tryckt ned Alex över hans val i 30 minuter så bara (glatt): - Ska vi gå ut och spela boll? Ja!
Vickan har trots allt helt rätt i det hon försöker förklara för Alex.
Hon och Amilia är två matriarker som har gått ihop för att få ut det populära Rainbow. Tyvärr för deras skull saboteras deras planer konstant av deras respektive hundar Alex och Mergim. Hade de bara lyssnat mer på Vickan/Amilia så hade Rainbow haft det svettigare, speciellt efter att ha förlorat sin sektledare. Rainbow njuter just nu.
Och jag har lika svårt för Amilia och Vickan som de flesta här inne, men deras spelande är på en annan nivå jämfört med resten av huset.
Det gick inte att hålla hemligt, den som blir kryssad i uppdragsrummet är nästa att bli inkallad.
Jo men han hade inte behövt säga till victoria iaf. Han hade såklart inte kunnat komma undan att dom får veta vem han valde, men han hade sluppit diskussionen om varför han valde amilia...