2020-04-01, 01:00
Medlem
Hade det inte varit kul om Mergim ramlade i trappan i all rädsla och bröt lilltån?
2020-04-01, 01:01
Bannlyst
Alex är ju hjärndöd, fattar han inte att han sabbar för dom som tittar liven?
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Om man ska pina dom riktigt ta in allas mobiler och slå på notiser i en glasbur utan att kunna se vad som skrivs och den som tar en åker ut.

Tänk när alla får vibbar utom Amilia
Medlem
xrlpyts avatar
Jag bryter fan ihop på Alex, jävla tönt. BB sätt honom i annexet så kan han sitta där och sjunga.
2020-04-01, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Blev nog inte bättre av att Frida la på sitt asgarv när Amilia sa "du är en vuxen man"

Nä. Men det är normalt och skratta där vilket också Mergim borde ha gjort, men han är skör och lättkränkt. Pga mobbing tidigare? Möjligen har Amilia tryckt ner honom förut, jag har inte koll på det.
Uppenbarligen var det i varje fall inte ett skämt från Mergims sida att de borde ha kommit och hjälpt honom. Men Lennie var ju där vad jag kan se..

För 99% av mänskligheten hade det där varit en skämtsituation.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Det säger något när man hellre skriver fanfiction om Patzy än att prata om deltagarna som är kvar i huset.
Han vá speciell den göbben.

Ingen i huset har ju varken karaktär eller personlighet. Det enda de vill är att instagram-profilen ska växa, hade de sagt att vinstsumman är indragen men det får ju synas i TV så hade ingen brytt sig förutom Amilia.

Jag har ingen favorit eller någon jag tycker är rolig att titta på, men Big Brother följer man oavsett slaviskt
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Tänk när alla får vibbar utom Amilia

det vore fan kul att se! tror många skulle åka då.
2020-04-01, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Nej han har genomskådat Amilia och mergims beteenden. Han tycker väl att tiden går när han sitter och lyssnar på amilias skit.

Fast Amilia får precis det hon vill. Nån som håller med henne och som också snackar skit om samma person som hon gör. Hon kommer vända detta till att Sami sagt allt och att hon bara lyssnade när hon återberättar för rosa rummet.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag har aldrig behövt muta streamen förut, men när Alex uppträder som ett jävla mongo finns det ingen annan utväg. JA VI HAR FATTAT DU ÄR SÅ JÄVLA MODIG, håll käften nu.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Bästa medicinen mot Ami skulle vara att totalignorera henne. Ignorera Ami så skulle hon inte få näring till sitt stora ego.

Samma medicin hade funkat på Marek också. Lennie borde ignorera båda, bli bästiz med Sami istället.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Man får ha i åtanke att Mergim är ung och att han fortfarande bor hemma. Dessutom är det fruktansvärt frustrerande att prata med någon som alltid anser sig ha rätt. Hur många gånger har vi hört Amilia be om ursäkt och hur många gånger har vi hört Mergim be om ursäkt?

Precis! Hon har dessutom ett verbalt övertag hon är väl medveten om och utnyttjar maximalt! Mergim har mycket att lära sig om sig själv men Amilia gör aldrig fel i hennes värld!

NU vill jag att de stänger av Alex mikrofon!
2020-04-01, 01:04
Medlem
aplaceformyminds avatar
Victoria får panik att hon inte får uppmärksamhet "har ni inte miiitt naamn, haallå??"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in