2020-04-01, 00:17
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Mergim blev ju rädd på riktigt då tänker han sig inte för sen ÄR han inte som 21 mentalt, mer 13.

Nu har Amilia snackat skit till Sami (!) om händelsen. "...precis som att vi skulle vara hans fosterföräldrar..." men då bytte BB rum.
Nu Snackar Mergim till Frida som inte vill höra något. Mergim har rätt för det ÄR hon som lägger kommentarer. De hatar ju varandra egentligen.

Hmmm ja hon la en kommentar. Men snälla han gnällde över att han blev lämnad ensam rädd på golvet. 3m bort stod alla andra... och för en riktig vän som Antonia skulle aldrig ha gjort det.
HUR kan man inte lägga en kommentar till något så patetiskt? 😂
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag är på Mergins sida, fettot är en mobbare.

Ja, det är hon. En raffinerad sådan som använder fina ord för att försöka dölja det.
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Mergim inne i bikten för och ringa hans mamma och Anty?

Undra om han är påväg hem nu igen.
2020-04-01, 00:18
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Detta är en av Samis dåliga sidor då han ogillar Mergim så ger han alltid örat till Amilia och bekräftar allt hon säger. De är inte ens vänner men Sami stöttar henne alltid och Amilia är en elak människa.
Ja vad är det som händer? Trodde Sami hade bättre omdöme än så!
Medlem
Ouff sa Amilia precis att Mergim använder sin mobbning som ett försvar????

GROVT.
Medlem
Citat:
Detta är en av Samis dåliga sidor då han ogillar Mergim så ger han alltid örat till Amilia och bekräftar allt hon säger. De är inte ens vänner men Sami stöttar henne alltid och Amilia är en elak människa.

Din profilbild säger allt.
Ogillar verkligen Amilia men Mergim borde lämna och söka hjälp.
2020-04-01, 00:19
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ouff sa Amilia precis att Mergim använder sin mobbning som ett försvar????

GROVT.

Så sant dock. Det drar han upp hela tiden när säkert fler i det där huset har varit mobbad också... så är det typ alltid i en folkgrupp...
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:

Tänkte exakt samma. Jag tycker inte att han är en värdig vinnare. Hans dåliga egenskaper har kommit fram mer och mer.
Medlem
Honeyryders avatar
Underbart om Lennie blir tvungen att välja sida, att Mergim och Amilia aldrig mer blir vänner
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim ska aldrig prata med Amilia mer i hela sitt liv.
2020-04-01, 00:20
Medlem
"Jag har sagt sen dag ett att jag har förbi för sånt här." Snälla säg att någon för en lista på hur många fobier Mergim har.

"Jag tänker aldrig prata med henne mer i hela mitt liv." Nedräkning till när han börjar snacka med Amilia igen .
2020-04-01, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Äntligen någon spännande! Men han är så pinsam, han beter sig som en sann blatte som aldrig kan tappa ansiktet.

Stackars Sami som tvingas lyssna.
Håller med. Han satt i soffan i vardagsrummet och såg att hon blev ensam. Är snäll och går dit. Får sitta och svara ”mm, jaa, så e de ju” mm”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in