Helt klart har Amilia rätt här!! Mergim beter sig som en bäbis.
Nu är han riktigt lack! Så fruktansvärt otrevlig person. Men det är skönt att Amilia och han visar sitt rätta jag mot varandra. De gillar ju inte ens varandra men ska vara bästisar.
Men återigen, det är ju inte Amilias kommentar som får Mergim att se dum ut, det är att han sitter och gnäller över att han blev lämnad själv och att Antonia aldrig hade gjort så.
Hahaha alltså detta är komedi. Alltså är på ett sätt kul att Amilias ”lögn” om att det var en spricka i lilltån och inte i foten kom fram. Och det är väl det som hon är arg för antar jag (men det är för jag verkligen inte gillar Amilia). Samtidigt som Mergim inte fattar att det inte är att bli rädd hon menar utan kommentaren han droppade som hon reagerade på... Han förstår verkligen ingenting och bara hugger. Men irriterar mig på att hon påstår att hon inte snackade om saken med någon fast hon gick direkt ut och pratade med Sami.
Nu är han riktigt lack! Så fruktansvärt otrevlig person. Men det är skönt att Amilia och han visar sitt rätta jag mot varandra. De gillar ju inte ens varandra men ska vara bästisar.
Båda har rätt och det är där skon klämmer. Hon är en ynklig ursäkt till människa och han är patetisk.