2020-03-31, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Wrong Turn är ju bara gullig och vidrig, inte ens läskig så sätt.

Vidrig är läskigt också, på ett sätt.

Skummade igenom filmen de kollar på nu, den finns på cmore.

Fyfan, rena rama barnfilmen ju.
2020-03-31, 21:08
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fan vad fattigt. Då kan de lika gärna avsluta skräckveckan redan nu.
Vi får se vad som väntar! Men man har lär sig att man inte kan ha så höga förhoppningar.
Jag är riktigt taggad på att hålla mig vaken för att se skräckstolen. Men kan knappt hålla ögonen öppna efter midnatt så det blir en kamp...vet inte om det är värt det faktiskt...
2020-03-31, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxad101
Man märker hur BB har valt ut just den filmen. Målet är att sätta igång olika tankegångar hos deltagarna.

Filmen efterliknar mycket hur det ser ut i BB:s nu

Sanning eller konsekvens på festerna. Folk som måste svika varandra, Vem är ärlig och vem kan man lita på?

Är utbildad psykolog sedan 3 års tid.

// Max

Hahha ja, om produktionen hade varit så smarta bara.

Tvivlar på att de är det.
2020-03-31, 21:10
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Två flugor i en smäll. Det är smart gjort.
Vart i tid är dom nu? Tänkte hänga på tåget...
2020-03-31, 21:11
Medlem
PingPongZongs avatar
Den här sortens skräck skrämmer inte mig... Men filmer som Saw och Hostel, då jävlar känner jag obehag.
2020-03-31, 21:13
Medlem
Citat:
Man märker hur BB har valt ut just den filmen. Målet är att sätta igång olika tankegångar hos deltagarna.

Sanning eller konsekvens på festerna. Folk som måste svika varandra, Vem är ärlig och vem kan man lita på?

// Max

Nu har du alldeles för höga tankar om årets produktion. Den enda anledningen är att den är en av två skräckfilmer i cmores utbud
Bannlyst
Citat:

// Max

Eller så också för C-more bara har en skräckfilm i sitt utbud.
Medlem
foxieroxies avatar
Har inte sett den här skräckfilmen? Är den läskig? Deltagarna verkar inte tycka den är läskig.
2020-03-31, 21:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
"Snitt CPP på sjuan efter rabatter.. summan är sannolikt lägre då den sannolikt inte är slutsåld och en hel del run by station reklam med lägre pris."

Peace.. en höftad, men rimlig summa för sjuan PT

God uppskattning. Vad tror du nästa omgång kommer att dra in efter tittartappet eller lägger dom in rabatten i TV4 gruppens andra kanaler och media. Det måste ändå kännas som ett litet fiasko med så få som tittar. Å andra sidan väljer ju många att avsluta Cmore (som jag pga sporten) och lägger den tiden på sjuan istället. Sedan om man nu gillar eller ogillar Glasman så kommer det möjligtvis påverka hur man lägger upp sina kampanjer och han har väl en betydligt äldre målgrupp. Och nu när han lämnar är det även möjligt att många 30+ och äldre väljer att konsumera något annat.

Just nu känns mycket som att man slänger in lite vilt i reklampauserna. Dessutom ligger de flesta kampanjer på is och det första många drar in på är reklamutgifter. ICA och andra liknande köpare är väl lyckliga just nu när många hamstrar och sällanköpshandeln kan ju öka.

Well, vi lär få se enorma besparingar och det kommer säkert påverka BB även om det är en hyfsat billig egenproduktion
2020-03-31, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Typ maskar i mjölken.

Har inga höga förväntningar på denna produktion precis.

Inte jag heller. Men någon gång kan jag ju tycka att produktionen kan vara lite kreativa.
Hade varit kul om dom satte i gång något, nu när deltagarna sitter i lugn och ro. Men det är kanske att önska för mycket.

Men något borde produktionen göra i huset. Nu när deltagarna tittar på film
2020-03-31, 21:18
Medlem
Bara jag som ser att Mergim kör in hans tå i Lennie?
2020-03-31, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maaareek
Som på 30x2 årsfesten ...2 skeva frys- Princesstårtor direkt från Ica pris 52kr till 11personer Skröt de inte om att detta är den mest påkostade och lyxiga säsongen?? Tycker det är mer än lovlig budget på allt. Bränt allt på inredningen med poolen och bubbelnuggeten? Och troligen bara en utbränd person bakom alla kameror.

Förmodligen gick alla slantar till att muta dit jockiboi, samt Anders Öfvergård.

Alla teman hitills har ju bevisligen inte haft någon större budget och rekvisita. Tråkigt när man faktiskt verkligen ser att det är BILLIGT.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in