2020-03-31, 20:12
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Klart man har känslor, en av de finaste egenskaper en människa kan ha. Och jag gillar människor med äkta känslor och inte går på automatväxeln. Kanske inte passar dig, men jag trivs med det.

Gärna men sluta att lacka på Sami. Killen är mer skärpt än många här inne.
Originalmänniskor är det bästa jag vet. Tycker även om Amelia i många stunder. Hon skiljer sig från den annars grå massan som finns inne i huset. Bara får som inte kan eller vill göra något eget och spyr på andra som skiljer sig från mängden.

Hehe på det första.. Är det som jag störde mig mest med hos Glasman, han kalkylerade allt..

Jag lackar inte på Sami, jag tycker om han och önskar han kom 2:a.. Amelia däremot har en personlighet där hon alltid ska tjäna på andras arbete eller vara offer(låter bekant?), så henne har jag inte mycket till övers för .
2020-03-31, 20:13
Medlem
herpesvårtas avatar
Kan det här vara den billigaste produktionen i BBs internationella historia? Allt de gör osar låg klass.

Budget 800k. 300k gick till Jocke.
2020-03-31, 20:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
HAHA påkostat BB!!! Inte ens lite popcorn får de smaka på?
Påkostat har det aldrig varit i någon vecka. Fattig produktion deluxe.
2020-03-31, 20:15
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vad mysigt de förberett i filmrummet. Klappstolar och 28 tums tv.

Haha.
De får inte lämna rummet heller.
Hoppas det är en riktigt lång o tråkig svartvit stumfilm
2020-03-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Haha.
De får inte lämna rummet heller.
Hoppas det är en riktigt lång o tråkig svartvit stumfilm

Eller nyhetsrapportering om läget världen över
2020-03-31, 20:17
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Kan det här vara den billigaste produktionen i BBs internationella historia? Allt de gör osar låg klass.

Budget 800k. 300k gick till Jocke.

************************** ~ 192 000 i reklamintäkter per avsnitt och lägg på några abonnemang på cmore.
2020-03-31, 20:19
Medlem
Kan Alex och fittan som gör till rösten sluta?
2020-03-31, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
************************** ~ 192 000 i reklamintäkter per avsnitt och lägg på några abonnemang på cmore.
Hur har du kommit fram till den summan?
2020-03-31, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Kan Alex och fittan som gör till rösten sluta?

Det är ju sami som håller på mest din horunge
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Jag orkar inte längre släpp in dem nu! De har fan redan satt upp allt, har de problem med tekniken? Så jävla sega.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Hehe på det första.. Är det som jag störde mig mest med hos Glasman, han kalkylerade allt..

Jag lackar inte på Sami, jag tycker om han och önskar han kom 2:a.. Amelia däremot har en personlighet där hon alltid ska tjäna på andras arbete eller vara offer(låter bekant?), så henne har jag inte mycket till övers för .

Glasman kan verkligen få det att se ut som det. Han är en grubblande snubbe. Men vi har helt olika åsikter om det och låt oss bara vara överens om det.

Amelia har även hon ett visst sätt och jag kan slita mitt hår över henne men jag ser även hennes roligare sidor och kan skratta mig hes ibland. Sami är dock ett original och han sopar hem millen och betalar av sina skulder. Jag vet att du önskar annorlunda. Det är cool. Det är därför vi sitter här och jiddrar.

Goa gubbar GBG kommer i alla fall stödja Sami hela vägen!
2020-03-31, 20:22
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Hur har du kommit fram till den summan?

Snitt CPP på sjuan efter rabatter.. summan är sannolikt lägre då den sannolikt inte är slutsåld och en hel del run by station reklam med lägre pris.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in