2020-03-31, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Rätt bra beskrivet!
Mitt konstaterande:
Att dessa tjejer är singlar förvånar inte mig! Kan bli svårt för dem att få en relation som håller.
Killarna däremot verkar vara mer eller mindre fynd, i synnerhet Albin.
Jag tror att Elina är med för att använda programmet som kontaktannons.
Även om det kanske håller längst mellan Maxine och Emil så tror jag inte det håller i längden ens för dem.
Killarna här "förtjänar" "bättre" (något annat), allihop.
Önskan: se Elina påklädd hädanefter. (Skämskudde, tack!)
La ni märke till den heltäckande pyjamas Elahe hade!
Hon är så pinsamt vidrig med sina uttalanden och nedlåtande skitsnack. Usch
Återigen, Elina, vi har sett dina skinkor och din kropp.
Hon kanske är blottare?
Citera
2020-03-31, 17:28
Medlem
FedupFlorences avatar
Ok. Första säsongen jag sett varje avsnitt av. Pga karantän. Blir ju förbannad på den rosahåriga och den svarthåriga. Övriga är bra och trevligt folk men dessa två är ju två nollor som getts för mycket tid, av media och av relationspsykologer. Dessa två är ju hopplösa och kommer inte bli kära genom ett sånt här program och de borde de själva ha förstått och jag gissar att de gjort det men önskade synas för övrig dejting.

All heder till övriga deltagande. Det var trevligt att se. Den rosa och svarta var inte lika sympatiskt. Lycka till.

Edit:

Jakob (?) kommer finna sin rätta när han är 42. Den svarta kommer återgå till en badboy. Den rosa kommer vimsa runt med föreställningen om att hon är en stark kvinna. Den blonda killen önskar jag allt gott. Det ljusa paret, Maxim och killen tror jag på.
Senast redigerad av FedupFlorence 2020-03-31 kl. 17:38.
Citera
2020-03-31, 17:42
Medlem
Har inte sett det senaste avsnittet, men vill ändå skriva en kommentar ang ”rosta-bröd-gate”.

Sjukt att Elina efteråt själv framför kameran satt och nästan fnissade åt Albins anmärkning och sade typ: ”Ja jag rostar mina bröd först, ska försöka att inte skratta”.

Ridå.

Det var ju bara ett exempel från Albins sida på hur egoistiskt hon beter sig? Inte just att den enskilda händelsen var det han störde sig på.

Jag tror aldrig hon har bott ihop med någon öht, förutom föräldrarna då...

Stackars Albin.
Citera
2020-03-31, 17:58
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ok. Första säsongen jag sett varje avsnitt av. Pga karantän. Blir ju förbannad på den rosahåriga och den svarthåriga. Övriga är bra och trevligt folk men dessa två är ju två nollor som getts för mycket tid, av media och av relationspsykologer. Dessa två är ju hopplösa och kommer inte bli kära genom ett sånt här program och de borde de själva ha förstått och jag gissar att de gjort det men önskade synas för övrig dejting.

All heder till övriga deltagande. Det var trevligt att se. Den rosa och svarta var inte lika sympatiskt. Lycka till.

Edit:

Jakob (?) kommer finna sin rätta när han är 42. Den svarta kommer återgå till en badboy. Den rosa kommer vimsa runt med föreställningen om att hon är en stark kvinna. Den blonda killen önskar jag allt gott. Det ljusa paret, Maxim och killen tror jag på.

Iranskan stör jag mig rejält på, snackar skit på persiska där i svampskogen.

Jakob är alldeles för snäll för henne, han blir nog en bra pappa en dag men inte med henne får vi hoppas, jag är själv gift med en andra-generations invandare men tycker oftast att dessa är alldeles för kaxiga , min fru är dock ett undantag där

Iranskan är typen som träffar fel sorters killar och får stryk helt enkelt , har sett liknande golddiggers som aldrig är
Nöjda
Citera
2020-03-31, 17:59
Medlem
mjohan84s avatar
Tjejen med katterna hade jag dumpat direkt, äckligt med alla dessa djur överallt ovh dessutom att hon ska visa halva röven hela tiden
Citera
2020-03-31, 18:00
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Har inte sett det senaste avsnittet, men vill ändå skriva en kommentar ang ”rosta-bröd-gate”.

Sjukt att Elina efteråt själv framför kameran satt och nästan fnissade åt Albins anmärkning och sade typ: ”Ja jag rostar mina bröd först, ska försöka att inte skratta”.

Ridå.

Det var ju bara ett exempel från Albins sida på hur egoistiskt hon beter sig? Inte just att den enskilda händelsen var det han störde sig på.

Stackars Albin.

Håller med dig helt och hållet. Egoist bara lyser om henne. Och hon har inga skrupler för det.

Åh, så roligt att ha och göra med en sån människa i sitt liv. *not*

Även om hon mot förmodan skulle hitta någon, så skulle det sluta med smutsig skilsmässa. För det är nog det enda hon är kapabel till.

Ja, det kanske ändå var så som någon tidigare nämnde, att Elahe fick tycke för Elina eftersom hon såg likheter hos sig själv (båda är den typen av människor som ställer krav på andra, utan att ge det minsta själva tillbaka?).

Även om den där typen av tjejer till slut får ihop det med "macho-män" så slutar det med bråk, konflikter och skilsmässa för dem, eftersom att de i botten är fullblodsegoister.
Senast redigerad av dialektiker 2020-03-31 kl. 18:02.
Citera
2020-03-31, 18:08
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
https://projectfreetv.unblockit.pro/free/married-at-first-sight-au/

Här finns alla. Vill du ha bättre bildkvalitet(projectfreetv brukar ligga på 360p) får du leta upp dem på piratebay, alla avsnitt finns där, men kan hända att inte många seeders finns kvar från gamla säsonger.

Ett av dom roligaste(pinsamma ) ögonblicken från MAFS australien är det här paret från säsong 5 https://www.youtube.com/watch?v=E2Z4y3rZH-4

Tack
Ska se senaste ikväll
Citera
2020-03-31, 18:38
Medlem
Nån som har tolkning på vad maxine menade med ”nu säger jag vad de sa framför kameran, inte sen...”

Att elahe och Elina snackat skit om snubbarna/produktionen efter att de slutat filma just den sekvensen?
Citera
2020-03-31, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Nån som har tolkning på vad maxine menade med ”nu säger jag vad de sa framför kameran, inte sen...”

Att elahe och Elina snackat skit om snubbarna/produktionen efter att de slutat filma just den sekvensen?
ja? Inte är det något positivt iallafall.
Citera
2020-03-31, 19:39
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1

Ridå.

Stackars Albin.
Precis, men det förstår hon inte.
I senaste avsnittet är hon dessutom besviken på att Albin inte diskuterar. Men hon själv har ju ett sätt som det inte går att diskutera med, knappt föra en dialog. Hon vill bara säga tvärtom vad den andre säger och det tror jag att Albin snabbt insåg och inte vill lägga energi på.
Citera
2020-03-31, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven

Rätt uppenbart att Maxine äcklades av att de andra tjejerna snackade så mycket skit om sina män.

Förövrigt befängt att vidriga kvinnor som måste bygga sina egon på att trycka ner andra, så ofta beskrivs som "starka kvinnor".
Citera
2020-03-31, 20:13
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Rätt uppenbart att Maxine äcklades av att de andra tjejerna snackade så mycket skit om sina män.

Förövrigt befängt att vidriga kvinnor som måste bygga sina egon på att trycka ner andra, så ofta beskrivs som "starka kvinnor".

Elina känns faktiskt som en osäker tjej, som måste hävda sig.

Hon säger att hon inte vill ha en snäll kille, men jag tror faktiskt det hade gått åt helvete om de parat ihop henne med en egocentrerad kille med prestationsångest likt henne själv?
Det hade blivit bråk programmet igenom. Experterna insåg nog att hon är ett hopplöst fall, men att det iallafall kunde bli ett program om hon parades ihop med en tålmodig kille?

Och vem passar översittartypen Elahe ihop med, hon som älskar att snacka skit om folk?
Hon kanske kan hitta någon kall macho-kille ett tag, som efter en tid lämnar henne ensam med de gemensamma barnen, på grund av att han är otrogen?
Eller så slutar det med en extremt smutsig skilsmässa där de krigar sig ur förhållandet?

Dryga och kalla mobbare till tjejer, hittar inga bra partners. Och de förtjänar inga bra partners heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in