Hon tycker att hon skämde ut sig totalt. Frida tröstar efter bästa förmöga men Jassa envisas med att hon skämde ut sig. Att BB är orättvisa som låter Martin skrämma henne så och sen skickar in henne direkt efter. "Då har jag ingen chans att vinna någon tävling någonsin".
Hon tog pranket hårt Jass. Förstår henne. Som jag skrev tidigare. Det var ett trauma för henne att hon såg blodet på Martin precis innan hon gick in. Nu känner hon sig utskämd för att hon var så rädd.
Känns tomt i huset utan Glas tycker jag. Även om det fanns störningsmoment så är det något som fattas nu. Tror han var en viktig pusselbit för att det inte bara skulle vara ungdomar i programmet.
Känns tomt i huset utan Glas tycker jag. Även om det fanns störningsmoment så är det något som fattas nu. Tror han var en viktig pusselbit för att det inte bara skulle vara ungdomar i programmet.
Håller med dig om att han fattas. Han behövdes därinne. Saknar hans "men Julia"
Det var någon här som skrev att tittarna gillade Jasmines tramsande och långdragna tid under tävlingen. Läs kommentarerna på senaste BBInstagram inlägget. Folk är rejält trötta på henne också