2020-03-31, 12:34
Medlem
Dom klarar sig inte av sin sektledare
2020-03-31, 12:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Jag tror också Lennie är rädd på riktigt. Däremot tror jag Mergim överdriver, Vickan förstör med att hela tiden försöka skrämma och härma. Hon är inte rolig men hon tror det...
Både Mergim och Vickan fattar att det är fokus på Lennie denna vecka. Därför gör de allt för att bli en del av det. Det är kul hur Mergim ska hålla sig nära Lennie och menar att BB skrämmer just dem. Han sa även "Mergim" själv, i ett försök att trigga igång det. Även Victoria vill få igång sitt namn. Så jävla löjligt.

Visst ja! Ny vecka. Minns ni att Victoria klistrade sig på Sami direkt efter att han blev räddad av tittarna? Nu ska vi se om det var genuint eller inte. 🙃 Just denna vecka (Lennies vecka) verkar hon, åtminstone så här långt, mer intresserad av honom? Ah, visst ja! Han blev ju räddad av tittarna igår. 🙃
2020-03-31, 12:35
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Hon körde en victoria. Involverade sig i andras ”påhitt”.
Det är Julia och Samis grej som dom skulle göra tsm🙈
Hon pratade om hur mycket hon saknar Glasman som om han var hennes stora kärlek
2020-03-31, 12:35
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Julia ska fan ut. Så grining

Håller med! Ut med hon.
2020-03-31, 12:36
Medlem
Rösta Sami!
2020-03-31, 12:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Rösta Sami!
Lugn nu för fan! Det här misstaget har redan gjorts en gång av allt för många i den här tråden. Rösta på någon man varken gillar eller ogillar istället, man vet ju inte om det är bra eller dåligt att vinna röstningen. plus att jag inte tror att Sami uppskattar att vara uppe halva natten.
2020-03-31, 12:39
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Dom klarar sig inte av sin sektledare

Haha men ja!!! Det är det jag alltid har tänk och eventuellt skrivit att hans känns som. En sektledare😳
2020-03-31, 12:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu knådar Lennie deg igen.
2020-03-31, 12:42
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Rösta Sami!
Jag röstade på Lennie, vi vet fortfarande inte vad tävlingen innebär. Och han gör det varken inget om han får straff eller belöning.
2020-03-31, 12:44
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Både Mergim och Vickan fattar att det är fokus på Lennie denna vecka. Därför gör de allt för att bli en del av det. Det är kul hur Mergim ska hålla sig nära Lennie och menar att BB skrämmer just dem. Han sa även "Mergim" själv, i ett försök att trigga igång det. Även Victoria vill få igång sitt namn. Så jävla löjligt.

Visst ja! Ny vecka. Minns ni att Victoria klistrade sig på Sami direkt efter att han blev räddad av tittarna? Nu ska vi se om det var genuint eller inte. 🙃 Just denna vecka (Lennies vecka) verkar hon, åtminstone så här långt, mer intresserad av honom? Ah, visst ja! Han blev ju räddad av tittarna igår. 🙃

Hon har varit klistrad med det gänget dom senaste två veckorna 😯. Mergim är ju ganska avfärdande mot Vickan så jag tror hon söker sig till Amilia och Lennie mer istället 🙈. Speciellt med hennes stora vilja att vara i centrum, den här veckan är ju Lennie automatiskt i centrum för han är mest rädd... så det är nog därför hon kommer hänga extra mycket med han där 😬 dessutom har han inte köksveckan....
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Har de inte fått 11.00 brevet än??
Medlem
Citat:
Håller med! Ut med hon.

Citat:
Haha men ja!!! Det är det jag alltid har tänk och eventuellt skrivit att hans känns som. En sektledare😳
Han är en sektledare kolla hur lätt han har manipulera dessa svaga individer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in