Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
– Jag pratade med förhörsledaren när de stängt av. Jag redogjorde för honom att jag raderat saker jag skrivit om kvinnor och för mig var det pinsamt. Jag berättade även att jag kanske hade raderat historiken i telefonen.
Jaha...finns detta samtal med fhl omnämnt i nåt pm?
Har du varit med och fryst ut Lena?
– Nej, det hade med Lena och mig att göra. Jag tog senare bort blockeringen. Jag öppnade upp för att hon skulle kunna kontakta mig igen.
Vilken skön(om)tolkning av verkligheten! 👎🏻
Han är mer oroad av vad som skrivs om honom.
Fy fan Jerry - stå för hur du behandlade Lena 😡
JG fortsätter med sitt självbedrägeri. Klart intressant att han förklarar att han raderade för att ingen skulle se pinsamheter inför en kommande rättegång (!) när han mitt under polisförhöret garderade sig med att radera konversationer med den huvudmisstänkte. "
Jag berättade även att jag kanske hade raderat historiken i telefonen." Nej, du JG! Du berättade ingenting om den saken. Du talade endast om sexsidor och du betedde dig som ett stort FÅN när polisen ifrågasatte dina raderingar. Du förstår väl att i stort sett alla som följer detta fall tänker att din kisspaus var högst planerad för du skulle radera andra saker än pinsamheter som nakna brudar.
Jag har tyckt lite synd om JG och tänkt att han varit förblindad av SD:s manipulering, men att bete sig som en idiot vid förhör och rättegång det är något han "kan själv". Bevisat idag!