Citat:
Ursprungligen postat av
milofo
Varför sitter du här och sneglar i tråden då? Borde inte du kolla på nån gammal repris av Allsång på Skansen eller liknande? Ta dagen som den kommer?
Tror tvärtom att du är livrädd. Närmast hysterisk. Och när du skriver ditt motsägelsefulla tramsinlägg här i tråden ger det dig någon slags ro. Men det du gör är destruktivt och tillför inte diskussionen något vettigt. Ingen bryr sig om att du inte kan ta in information lugnt och sakligt utan att drabbas av panik.
Det här gäller alla som stångas mot "alarmisterna" för övrigt. Vem tror ni att ni lurar? Ni sitter och hänger här dag ut och dag in och tjuter rakt ut i tid och otid: "JAG BRYYYYYYR MIG INTEEEE!!! SLUTA ALARMEEEERAAAAA!!!!

" Det är lika delar pinsamt och bisarrt.

För att det underbart tidsfördriv i karantän, att läsa alla teorier från folk med foliehattar och självutnämnda experter och matematiker.
Jag är inte ett dugg rädd..
Dör jag så dör jag, dör min mamma så dör min mamma, dör min son så dör min son.
Det är inget jag styr över.
Det är lite som att skita i brallan varje gång en när och kär sätter sig och kör bil, vem vet "de kan ju krocka och dö".
Nej, lever jag sista stunden på jorden nu eller någon i min krets - så tänker jag inte spendera den tiden livrädd.