2020-03-30, 17:22
Medlem
DjPuttes avatar
Om ngn ska lämna så är det Lennie ingen annan tyvärr varför, Lennie är en anonym person eg i huset han bjuder lite på sig själv i stora taget han syns inte eller härs så mycket...

Glasman well tu delad men han kan få vara kvar tsv pga han och Julia bjuder på en jäkla show då dem är i fyllan det knullas som sjutton båda super sig fulla, Sedan så knallar dem runt nyktra tills nästa bläcka sedan är det på ett igen med vara som kaniner och mer dricka han bjuder mer på sig själv än Lennie....
2020-03-30, 17:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIK26
Idag räddar vi kvar Glasman om det skulle komma så långt 👍👍👍
Absolut han ska vara kvar till varje pris!
2020-03-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Varför diskuterar ni ens vem som ska lämna? Det är ingen som ska lämna, det är redan klappat och klart.

Tror inte heller någon kommer lämna eftersom BB inte kan skicka in nya deltagare.
2020-03-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Varför diskuterar ni ens vem som ska lämna? Det är ingen som ska lämna, det är redan klappat och klart.
Tror någon måste lämna ikväll eftersom folk blev så arga förra veckan när alla fick stanna!

Om så är fallet, så ska Lennie ut! Njuter så mkt av att de pinkroom kissnödiga.
2020-03-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tävlar Amilia och Victoria om vem som är den största lipsillen? Igår var det gråtfest för Mergim och idag för Lennie.

Nu satte jag precis på BB men Viccan verkan inte så sympatisk när Amilia bölar loss.

Jävla fjanterier.
Där ligger en fullt frisk och arbetsför individ och bölar som om hennes sista stund var kommen.
Naturligtvis så kommer Mergim och Lennie till undsättning, när dom egentligen borde ifrågasätta varför hon ligger där och bölar. Res dig upp !

Är detta ytterligare en dag på lasarettet ??
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-03-30 kl. 17:27.
2020-03-30, 17:26
Medlem
glasman är ju skön!! Roligare än Lennie. Han blir rolig på fyllan och håller på med Julia, det är kul!

Lennie ligger bara och lyssnar på Amilia och vickys tugg.

Ikväll splittrar vi pinkroom! Lovar att vicky går till sami och smörar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Jävla fjanterier.
Där ligger en fullt frisk och arbetsför individ och bölar som om hennes sista stund var kommen.
Naturligtvis så kommer Mergim och Lennie till undsättning. När dom egentligen borde ifrågasätta varför hon ligger där och bölar. Res dig upp !

Är detta ytterligare en dag på lasarettet ??
Helt sanslöst! Jag gråter inte ens sådär när folk dör. Jävlas trams alltså! Är det inte roligare att umgås ifall han åker ut än att ligga och böla? Det handlar ju bara om en sak och det är uppmärksamhet.
Medlem
julita55s avatar
är Lennie bisexuell? Han haft sambo förut..
2020-03-30, 17:28
Medlem
xrlpyts avatar
Det vore kul om Sami kommer ut 18 maj fullkomligt rippad.
2020-03-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
glasman är ju skön!! Roligare än Lennie. Han blir rolig på fyllan och håller på med Julia, det är kul!

Lennie ligger bara och lyssnar på Amilia och vickys tugg.

Ikväll splittrar vi pinkroom! Lovar att vicky går till sami och smörar.
Tycker också Glasman är fett skön på fyllan. Han sluddrar som tusan men har ändå det flytande talet uppe liksom. Lennie må vara snäll men vad tillför han egentligen? Knäpptyst när Amilia och Vic drar igång sitt skitsnack samt, han är helt tyst med noll åsikter i diskussioner.
2020-03-30, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sanslöst! Jag gråter inte ens sådär när folk dör. Jävlas trams alltså! Är det inte roligare att umgås ifall han åker ut än att ligga och böla? Det handlar ju bara om en sak och det är uppmärksamhet.

Precis så är det.
Min Tycka-synd-om-mig radar ger fullt utslag.

Det finns ett ord som passar på Amilia . Ordet vi söker är simulant
2020-03-30, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
är Lennie bisexuell? Han haft sambo förut..
Också fått för mig det men jag vet inte!! Undrar också!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in