2020-03-30, 15:36
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Från Facebook, Kirsty Armstrong: ”Gud vad trött jag är på hyckleriet att när kvinnorna gör något knasigt så är det för uppmärksamhet och de är kamerakåta men när Sami gör det så är han ”skööön”. Säger så otroligt mycket om diskussionsklimatet i Sverige 2020.
Fråga henne vart Mexico ligger....Eller Smögen...Eller Montenegro.
2020-03-30, 15:39
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209

Tänkt på en sak, tror ni Jasmine spelar med Martin? Känns som att hon vet att han alltid vinner tävlingar och kan rädda henne då hon är helt värdelös och är rädd att förlora honom för spelets skull. Bara en tanke..

Ja jag tror seriöst hon är mer attraherad av Sami. Men Sami hade aldrig bildat ett par med henne vilket Martin har gjort, och Sami är inte bra i tävlingar vilket Martin är. Jassa är där för miljonen det är ingen hemlighet. Hon och Martin kommunicera på helt olika sätt och de förstår inte varandra, de har ingen kemi heller. Rent utseendemässigt dras de nog till varandra men det är allt. Jassa har fått för sig att om man blir ett par i huset så får man mer röster från utsidan.
2020-03-30, 15:40
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia och Victoria, alltid på första parkett när det vankas mat. Matmissbrukare och tjockisar båda två.
2020-03-30, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Ja jag tror seriöst hon är mer attraherad av Sami. Men Sami hade aldrig bildat ett par med henne vilket Martin har gjort, och Sami är inte bra i tävlingar vilket Martin är. Jassa är där för miljonen det är ingen hemlighet. Hon och Martin kommunicera på helt olika sätt och de förstår inte varandra, de har ingen kemi heller. Rent utseendemässigt dras de nog till varandra men det är allt. Jassa har fått för sig att om man blir ett par i huset så får man mer röster från utsidan.

Håller inte med, relationen känns väldigt genuin och de verkar ha skitroligt ihop vilket är det viktigaste, sen kanske det blir en annan sak utanför huset.
2020-03-30, 15:46
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020

För det första: Du övervärderar Jassas IQ.
För det andra: Hon är inte inne på Sami längre, inte på det sättet.
För det tredje: Sami skulle aldrig nappa på hennes eventuella inviter.
2020-03-30, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Från Facebook, Kirsty Armstrong: ”Gud vad trött jag är på hyckleriet att när kvinnorna gör något knasigt så är det för uppmärksamhet och de är kamerakåta men när Sami gör det så är han ”skööön”. Säger så otroligt mycket om diskussionsklimatet i Sverige 2020.
Haha man måste ju förebygga för att syrran ska vinna och inte sami synd att man måste klanka ner på sami för att höja sin syster och hennes falska beteende i Bb.
2020-03-30, 15:48
Medlem
Borde inte viccan, martin och frida veta om samis bakgrund? Jag mena dom kom in ju efter och då kom det ju ut i media om hans bakgrund. vet alex om det?
2020-03-30, 15:49
Medlem
Vad är det för kattmat dom äter?
2020-03-30, 15:49
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
För det första: Du övervärderar Jassas IQ.
För det andra: Hon är inte inne på Sami längre, inte på det sättet.
För det tredje: Sami skulle aldrig nappa på hennes eventuella inviter.
Nej hon tror hon är såå smart som kör kärlekspar med en kille hon tycker är snygg men folk är inte ett dugg intresserad av det.
Jag vet Sami aldrig skulle gå på det, hade varit kul att se henne försöka och få nobben av honom.
2020-03-30, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Håller inte med, relationen känns väldigt genuin och de verkar ha skitroligt ihop vilket är det viktigaste, sen kanske det blir en annan sak utanför huset.
Jag tycker inte de verkar ha roligt ihop. Tycker däremot att det är tydligt att de attraherad av varandra sexuellt och att deras relation bygger på ”mys” inget mer.
2020-03-30, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag hade förmiddagen tyckt hon var jobbig. Men ändå ansträngt mig för att vara trevlig. Dock kanske försökt skämta med henne om just hennes kramar (som tex Mergim) så hon kanske förstår att alla inte är sugna.
Vicky och Amilia har kört lite mean girls istället och tror det är sämre. Bättre att säga rakt ut i en skön ton.
Men det är lätt att säga när man sitter utanför.
Tror folk mest reagerade på att hon inte fick något firande på sin 30 års dag.
Eller har jag missat något annat som hänt?

Du har nog rätt. Det var kanske hennes firande från bb som folk reagerade på men jag tyckte det blev mycket snack om just mobbning i denna tråd när hälften av alla här hittar på elaka namn på deltagarna.

Jag håller med dig, jag hade nog iofs satt mig ner och pratat med henne. Men vad vet jag, har aldrig varit instängd i ett bb hus så jag vet inte hur jag hade betett mig. Kan ju lova att om man filmas 24/7 och är en människa så kommer man göra och säga saker som tittare kan hänga upp sig på. Men man ska inte kasta sten i glashus och skrika mobbare när man själv är en.
2020-03-30, 15:52
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia och Victoria, alltid på första parkett när det vankas mat. Matmissbrukare och tjockisar båda två.

Amilia ser höggravid ut! Hon kommer få börja gå naken snart. Hon kommer inte komma i pyjamasen ens en gång om hon fortsätter proppa i sig och ligga i sängen på det här viset. Usch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in