2020-03-29, 22:10
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur blev Julia firad på hennes 30 årsdag? Jag vet att deltagarna gav henne present. men vad gjorde produktionen för henne?
tror de skickade in grejer så de andra kunde tillverka tavlan i present? tyckte några av de reagerade på det ikväll, att de inte fick nåt liknande att göra åt Frida idag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur blev Julia firad på hennes 30 årsdag? Jag vet att deltagarna gav henne present. men vad gjorde produktionen för henne?

Produktionen skickade in ett foto på hennes hund och tror även de fick måla en personlig tavla åt henne. Ganska stor skillnad på uppvaktning där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Det vet hon i alla fall inte om och blir inte medveten om på sin födelsedag. Att produktionen skiter fullständigt i henne vet hon desvärre väldigt väl nu.

Maken till respektlöshet får man leta efter. Att detta ör en lågbudgetsatsning råder det inga som helst tveksamheter om. Detta märktes inte minst när man skulle fira två 30 åringar eller när man hade raggartema.
2020-03-29, 22:11
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad tror ni om kommande veckas tema? Jag börjar tappa hoppet om skräcktemat
blir nog svårt utan att skicka in folk som riskerar smitta ner deltagarna

inte säkert att folk som åkt dit för att hjälpa andra säsonger är sugna på att åka till corona city
2020-03-29, 22:12
Medlem
Att inte produktionen skäms alltså. Frida må vara jobbig, men att inte få in nåt till sin 30-årsdag är fan höjden på sjukt.
2020-03-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Haha, right. Rätt enkelt när man ser dina poster but ok.
Tror inte på allt online.
Men det konstigt att det här blev ett ämne, bara för att jag råkade skriva att Fridas tuttar var små.
Har du inget viktigare att hänga upp dig på?
2020-03-29, 22:13
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Frågan är väl egentligen varför ingen ur gula rummet sjöng efter 12 slaget eller gjorde henne tårtan... nej för det gjorde det andra sovrummet...😥

LENNIE fixade tårtan på BB:s uppmaning för att han ändå är vaken tidigt på morgonen men att de andra inte ids gå upp är så lågt!

Visst, ingen gillar henne men gillar alla Julia? Nej, det gör de inte men hon har varit med från början därför gör de tydligen skillnad.

Citat:
=__alez__ Då löser BB något.

Vilket de uppenbarligen INTE gjort!

Citat:
=Kbyair Hon har typ bara bett om Smörgåstårta. Ge henne en jäkla smörgåstårta kom igen 😢

Håller inte med dig om mycket men här är i rörande ense! Blir ledsen av att se henne så ledsen!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Att inte produktionen skäms alltså. Frida må vara jobbig, men att inte få in nåt till sin 30-årsdag är fan höjden på sjukt.
särskilt när en annan deltagare fick nåt på sin 30-årsdag. Blir extra skevt då
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Det var ett jävla issue det här blev, för att jag råkade skriva "små" Sorry för fan.
Mm gör fan inte om det.

Ont: Sami sa till Glasman att Glas inte kommer vara i huset när Sami fyller år
2020-03-29, 22:14
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Mm gör fan inte om det.

Ont: Sami sa till Glasman att Glas inte kommer vara i huset när Sami fyller år

plottwist!
2020-03-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Blir så när det mestadels är fruntimmer i produktionen.

Blir inget bra då.

Gissningsvis så hade det säkert blivit annorlunda om produktionens älskling Amiliana fyllt år.
Nu blev set bara utvattnat och knappt det.

Det här är inget annat än ren mobbning från produktionshåll
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-03-29 kl. 22:17.
2020-03-29, 22:15
Medlem
Därför jag inte heller tror att produktionens inskick av grejer idag har något att göra med att de bara var snälla, den förrmågan saknar uppenbarligen produktionen. Nej det var endast ett sätt för dem att försöka styra och påverka så det inte blev för mycket fritid där Glasman sitter och pratar om hur deprimerad han är och återigen bestämmer sig för att gå ut självmant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in