2020-02-28, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Har aldrig förstått det här hatet mot Hans Majestät, vi lever ju i en monarki. Passar det inte så kan man ju flytta till ett land som känns mer rätt?

Jag hatar inte kungen mer än vilken A-laget som helst som ligger samhället till last.

Jag älskar Sverige, vill göra det bättre, och där frat som kungen inte har att göra.
Citera
2020-02-28, 15:09
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Jag hatar inte kungen mer än vilken A-laget som helst som ligger samhället till last.

Jag älskar Sverige, vill göra det bättre, och där frat som kungen inte har att göra.
Många projicerar sina egna tillkortakommanden och sitt misslyckade liv genom att attackera nån som likt Konungen inbillat har det/ är bättre Ryck upp dig undersåte, du behövs också

Hans Majestät är det tveklöst bästa PR för sverige, kan knappt mätas i pengar.
Senast redigerad av WTFSTHLM 2020-02-28 kl. 15:20.
Citera
2020-02-28, 15:18
Medlem
Citat:
Många projicerar sina egna tillkortakommanden och sitt misslyckade liv genom att attackera nån som inbillat har det/ är bättre Ryck upp dig undersåte, du behövs också

Nu handlar tråden om kungaskvaller, och därmed indirekt om hans dagdrivarliv.

Inte om dina fantasier om vad jag inte åstadkommit.
Citera
2020-02-28, 15:21
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Nu handlar tråden om kungaskvaller, och därmed indirekt om hans dagdrivarliv.

Inte om dina fantasier om vad jag inte åstadkommit.
Jag syftade inte på dig känner inte ens varandra. Ta inte åt dig
Citera
2020-02-28, 16:11
Medlem
Roj
Citat:
Jag syftade inte på dig känner inte ens varandra. Ta inte åt dig

Senare är det individer som projicerar sina egna misslyckade liv på kungen. Att om de bara haft lite tur skulle de haft det lika bra som han, som kungen genom att ha fått allt utan minsta ansträngning.

Ett angrepp på kungen blir då ett angrepp på deras drömmar. Ryck upp dig medborgare och gör ett handtag!
Citera
2020-02-28, 16:35
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Roj

Senare är det individer som projicerar sina egna misslyckade liv på kungen. Att om de bara haft lite tur skulle de haft det lika bra som han, som kungen genom att ha fått allt utan minsta ansträngning.

Ett angrepp på kungen blir då ett angrepp på deras drömmar. Ryck upp dig medborgare och gör ett handtag!

Jag är storsint och tycker bara det är trevligt. Storsint kan jag vara som mångmiljonär
Citera
2020-02-29, 16:47
Medlem
Citat:
Jag är storsint och tycker bara det är trevligt. Storsint kan jag vara som mångmiljonär

Känner du kungen?
Citera
2020-03-18, 09:08
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Glädjande nyheter! Hans Majestät har kallat upp regeringen med anledning av deras måttliga kompetens i corona-problemen. Han kommer att slå näven i bordet och styra upp det här en gång för alla.

Tack för att vi har en statschef som kliver in när det behövs lite hårda tag

14:30 på SVT direkt från Kungliga Slottet. Jag kommer att sitta klistrad och även givetvis spela in detta för barnbarnen.
Senast redigerad av WTFSTHLM 2020-03-18 kl. 09:38.
Citera
2020-03-18, 11:26
Medlem
Citat:
Glädjande nyheter! Hans Majestät har kallat upp regeringen med anledning av deras måttliga kompetens i corona-problemen. Han kommer att slå näven i bordet och styra upp det här en gång för alla.

Tack för att vi har en statschef som kliver in när det behövs lite hårda tag

14:30 på SVT direkt från Kungliga Slottet. Jag kommer att sitta klistrad och även givetvis spela in detta för barnbarnen.

Om kungen öppnar käften i politiska frågor, är det talmannens alternativt statsministerns skyldighet, att be honom hålla den.
Citera
2020-03-18, 12:02
Medlem
Vi har svårt att föreställa oss att Hans Majestät 70+ går och handlar sina basvaror inklusive toarullar på ICA Supermarket vid Brommaplan. Han utsätter nog hellre sina lakejer för coronasmittan än sig själv. Då är det mer riskfritt för honom att tala i radio till folket och inbilla sig att han är lika närvarande som de utsatta grupperna i samhället.
Citera
2020-03-29, 18:05
Medlem
Så kungen kopplar upp sig på videolänk till slottet i Gamla stan för att ge en intervju med DN. Perfekt är överföringen inte, det blir lite avbrott i ljudet ibland.
https://www.dn.se/nyheter/sverige/kung-carl-xvi-gustaf-vi-far-leva-pa-annat-satt/

Någon som vet hur kungen är uppkopplad och om det går att logga in på kontot?
Citera
2020-03-29, 21:49
Medlem
Varför agerar inte kungen och drottningen som förebilder och stannar kvar på Drottningholm istället för att dra till Stenhamra i Södermanland? Lite svårt för regeringen att säga att stockholmarna inte ska åka till andra landsting när kungen är i ett annat landsting än sitt eget. Nu har han ju reserv om han faller av pinn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in