2020-03-29, 21:24
Medlem
askungens avatar
Jasmine verkar så ofokuserad, jag hade fått magsår om jag varit Julia...
Och ska färgen räcka till Sami?! Mest sugen pp att se hans resultat!
2020-03-29, 21:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Ska börja screensavea när Alex dyker upp runt hörn. Det ser asroligt ut.
2020-03-29, 21:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Hur långt ska det här programmet och produktion sjunka? Sitter de verkligen och tittar på ett avsnitt av Kardashians för att det har premiär på cmore? Samma produktion som skickade in frysta tårtor och billys när två deltagare fyller 30? Snälla hjälp mig förstå varför det är så vidrigt och fattigt? Tog pengarna slut under husbygget eller? Vad är det ens för pissproduktion? Gick in på deras instagram och såg någon kommentar från Big Brothers egna konton som påminde om något en 12 årig flicka skulle skriva. Det gjorde ont i själen att läsa. Hur har de ens mage att förstöra det här? Kanal 5 tjuva tillbaka fort som fan tack

Gud ja, vi är många som reagerade redan från start om att budgeten för uppdrag och tävlingar var minimal jämfört med tidigare säsonger. Typexempel, BB 2011 körde de Sibirien-vecka (och då var det typ hela veckan), de fick hacka sig genom isblock för att nå sin mat, de fick bajsa i ett bås mitt på gården, och om någon vägrade uppgifter så satt man nominerad direkt.

Nu hänger de i soffan 16 timmar av dygnet, de gör i bästa fall en (1) tävling per dag, lagtävling eller immunitet eller om makten - som hittills knappt spelat någon roll eftersom praktiskt taget alla är kvar - och de här tävlingarna tar i majoriteten av fallen högst 10 minuter. Uppgift: stapla 10 plastmuggar på varandra så fort du kan.

Sen är det tillbaka till soffan, eller sängen.
2020-03-29, 21:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Du är den andra som kommenterat att hennes tuttar är stora.
Jag skulle inte säga det, men respekterar din åsikt. Kanske jag skulle skrivit "normalstora". 😊
Hahahaha! Har du bara sett bröst på film? Du tycker att G är normalstort? De flesta tjejer har ju typ B- eller C-kupor.
2020-03-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har för mig att hon sagt att hon har G, men jag kan ha hört fel. Du tycker säkert att de ser mindre ut för att hennes kropp är rund, men det förändrar inte det faktum att brösten är stora.
Det förändrar inte det faktum att DU TYCKER att de ser stora ut. 🙂
De små glimtar jag sett av dem så tycker jag nog inte att de är stora. Normala.
Men vi kanske kan vara överens om att de är fina? 😏
2020-03-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja alltså allt är ju relativt. Menar inte att dom är gigantiska. Men jämfört med jassas så är dom ju stora 😀
Absolut. Då är vi överens. Skulle kanske skrivit att de är "normalstora" Men fina är de? 🙂
2020-03-29, 21:33
Medlem
1c9r5s avatar
Jag hade fördrivit tiden med att städa konstant där inne.
2020-03-29, 21:34
Medlem
__Alez__s avatar
Vad håller BB på med?

Ingen present, ingen smörgåstårta och ingen hälsning.?

Jobbigt att se Frida ledsen/besviken..
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Men de får inte ens mycket alkohol? och den är dessutom billig. och som sagt, när finmaten är Billys kan det fan inte bli dyrt. Nej jag tror nog tv4 inte fattat hur mycket jobb och pengar man behöver lägga på ett sånt här program för att det ska bli bra, de har helt enkelt tagit sig vatten över huvudet
När de körde på kanal 5 hade de mer alkohol en vanlig fredag än vad de hade under en 30 års fest så jävla dåligt.

Det är sant men så gör de ju med alla produktioner, trashar till dem. Love Island, Robinson - pristävlingar med priser som knappt är värda att kämpa för om man jämför med amerikanska Robinson t.ex. Nej, 4an förstör alla produktioner de ger sig på.
Medlem
Var är toffeln, fettot, och Ankan?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Det förändrar inte det faktum att DU TYCKER att de ser stora ut. 🙂
De små glimtar jag sett av dem så tycker jag nog inte att de är stora. Normala.
Men vi kanske kan vara överens om att de är fina? 😏
Jag tycker inte att de ser stora ut och det beror på att de ser proportionerliga ut till hennes kroppshydda. Däremot gör inte det att brösten blir objektivt normalstora.
2020-03-29, 21:35
Medlem
foxieroxies avatar
Stackars Frida, har inte fått något...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in