2020-03-29, 20:24
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Vad FAN är detta? Jag har aldrig kollat på ett avsnitt av Kardashians och tänker fan inte göra det nu.
2020-03-29, 20:25
Medlem
Squin.Teyes avatar
Människor som sitter och glor på människor som lever liv som är totalt omöjligt att uppnå. Som gör att de fuckar upp sina liv i program som Big Brother för att de tror 1 miljon gör att de kommer närmare det ouppnåeliga. Som gör att de skaffar fejkbröst och fejkläppar.

Lycka!
2020-03-29, 20:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Keeping up with the Kardashians... Alla snackar i mun på varandra och kacklar runt. Precis som på valfri syjunta.

Men de verkar gilla det. Se vad isolering gör med människor. 🙃
2020-03-29, 20:26
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Hahahaha Lennies blick, ser helt jävla lost ut. Nej stänger av nu tills programmet är slut. När satte de igång det? Så jag vet ungefär när det är slut.
2020-03-29, 20:28
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Keeping up with the Kardashians... Alla snackar i mun på varandra och kacklar runt. Precis som på valfri syjunta.

Men de verkar gilla det. Se vad isolering gör med människor. 🙃

Jag tror helt ärligt jag hade blivit glad oavsett vad dem slog på. Men som tittare gillar jag inte den här ideén. Syftet är ju att distansera sig från teknik och verklighet i bb! Varför inte slänga in ett bordspel, typ monopol, så dem kan lacka ur på varann..
2020-03-29, 20:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Mergim gillar det här programmet för mycket.
2020-03-29, 20:29
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Hahahaha Lennies blick, ser helt jävla lost ut. Nej stänger av nu tills programmet är slut. När satte de igång det? Så jag vet ungefär när det är slut.

du dem lär väl lägga sig direkt efter, eventuellt bara ligga å prata kuwtk resten av kvällen, jag kommer in imorgon lagom till röstningen. oj, juste....
2020-03-29, 20:30
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
Jag tror helt ärligt jag hade blivit glad oavsett vad dem slog på. Men som tittare gillar jag inte den här ideén. Syftet är ju att distansera sig från teknik och verklighet i bb! Varför inte slänga in ett bordspel, typ monopol, så dem kan lacka ur på varann..
Eller TP så Jasmine, Alex och Lennie kunnat briljera med sin sjuka allmänbildning
Medlem
Brasklapp på att jag kan vara dum i huvudet (eller inte vet hur man använder ordet brasklapp)
Men är det okej att rigga ett program (som
Ska vara origgat, att folket bestämmer) när folk betalar (ABB cmore) för att kolla på det?

Edit pga autokorrekt
Senast redigerad av Sklurk 2020-03-29 kl. 20:31. Anledning: Felskrivning
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
Håller med. De ska inte få se andra människor som gör saker i det fria. Vad är då poängen med att 1Cuz kommer in i uppdragsrummet, liksom? Det ska vara ansiktslöst, isolerat och deras värld ska kännas begränsad. De ska bara ha varandra. Nu har de Kardashians.
2020-03-29, 20:31
Medlem
Det enda som är roligt med det här är att Victoria säger att Kylie Jenner är världens rikaste kvinna under trettio. Amilia rättar henne direkt och påpekar att hon är världens rikaste self made-miljardär under trettio. Victorias svar ”hmmmm”. Där gillade jag Amilia, när hon sätter dit Viccan.
2020-03-29, 20:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
O herregud! Hon upphör aldrig förvåna. Det är väl endast Amilia som har sämre självinsikt än Vickan

Helt jävla sjukt!! Istället för att visa det där skitprogrammet kan de väl visa potpurri på allas skitsnack?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in