Citat:
Ursprungligen postat av
Kiya123
Det finns många i malmö som är inblandade i olika nattklubbar/barer/restauranger i Spanien. Eftersom de här kriminella ingår i nätverk och inte är så korkade som ni tycks tro som raljerar här på fb så är det rätt komplicerade upplägg och exakt vem som står på vilket kontrakt kan jag inte redogöra för utan du får fråga någon som kan och är insatt i ekobrottslighet.
sorry nu till OT Har Dp bättre internationella kontakter än Shottaz?
Det som blir lite fascinerande är att just kommentarer som detta att "jo det är sant, men jag har inget belägg för det och jag kan inte själv" tycks vara genomgående. Vidare att de som just säger dessa saker verkar vara djupt okunniga generellt rörande just egenföretagande och tex spanska bestämmelser. Du häver ur dig att andra som ifrågasätter ett påstående som inte har ens minsta evidens skulle vara okunniga. Det blir bara löjligt att uttrycka sig så. Anledningen att jag just frågar är för att jag har kännedom och kunskap i frågan så att jag blev nyfiken på när någon skulle säga något i frågan som går att diskutera istället för att det är otalet skribenter som hittar på en massa saker och bygger någon myt ikring vissa individer som inte stämmer. Nu lämnar vi dessa delar för det är lönlöst att diskutera.
För att återgå till ämnet. Frågan är allmänt ställd till alla i tråden. Vilken sida fäller nästa individ?