2020-03-29, 18:22
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad menar du? Nu hänger jag inte riktigt med lol

Snart hänger jag inte med själv

Alltså, ja, Glas är verkligen en toffel när det gäller Julia. Men jag menar att man kanske inte heller vill att ens dotter ska se hur man manipulerar och hugger folk i ryggen för spelets skull. Som han gjorde med Jass t ex. Och hur han försökt manipulera både Sami och Julia att lämna.
Medlem
Jasså tycker plankan och martin att blåsfisken är ohygienisk ?
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ja, så återigen. Varför ska någon ha makten om ingen blir utröstad?
Men om det blir att en ska ut så måste ju makten användas... dom tar väö bort spänningen i nästkommande makttävling om två ska ha makten...eller vad vet jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Okej ska testa det. Fattar inte varför appen inte bara spelar upp alla delarna by default, och varför ljudet är avstängt by default.. vem klickar på en bikt om man inte vill höra vad deltagaren säger?
För att detta är tv4, och dom suger fett i allt dom gör. 😊
2020-03-29, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Malin säger i appen att vinnaren av makten kommer få använda den, två hänger löst och får gå in i uppdragsrummet.
Ok, tack, orkade inte lyssna på den feta grisen, mår illa av deras fulspel både mot oss tittare och deltagare.
2020-03-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia i Bh och trosor framifrån. Ir kamera
http://www.bilddump.se/bilder/20200329181245-104.218.63.72.png

Ja, hon hade inget komplex över kroppen igår iaf.
2020-03-29, 18:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ja, så återigen. Varför ska någon ha makten om ingen blir utröstad?

TV4:s vägar är outgrundliga.
2020-03-29, 18:25
Medlem
Citat:
Snart hänger jag inte med själv

Alltså, ja, Glas är verkligen en toffel när det gäller Julia. Men jag menar att man kanske inte heller vill att ens dotter ska se hur man manipulerar och hugger folk i ryggen för spelets skull. Som han gjorde med Jass t ex. Och hur han försökt manipulera både Sami och Julia att lämna.
Jaha. Men det är väl bara alex som har en dotter. Glas har inga barn. Tänkte mer att det är alex familj som nog skäms över hur han blir manipulerad av en liten 22 årig, omogen och trashy skit unge som viccan. Men jag tänkte också hur det var konstigt hur han hade problem att hångla med julia för att det skulle vara sexuellt men ville kyssa viccan igår efter hur hon har behandlat honom
2020-03-29, 18:26
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Varför ska nya komma in? Folk ska ut

För det är så många dokusåpor går ut på, nya kommer in, andra åker osv 😀
2020-03-29, 18:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vadå hade? Hon sa ju typ nyligen om dejten till glasman. tror det var idag.

Tror du den dejten om de nu var halvt på G innan hon gick in i huset vill dejta Julia efter hon stönat sönder mina högtalare o fått hennes underliv spräckt av en monsterkuk?
2020-03-29, 18:28
Medlem
Citat:
Eller så har de samma frågeställning denna vecka men riggat så att någon måste lämna. Men det måste se ut som om förra gången inte var riggad så de kör en likadan den här veckan.

Precis vad jag tänkte
2020-03-29, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antemannen
Omöjligt att båda får stanna denna gången när det skiljde så otroligt lite sist och så många surnar denna gången..måste ju innebära att färre röstar för att alla stannar
Mmm. Fast tv4 skiter nog i oss tittare i dessa fall. De kör nog sitt race ändå.
Fast det vore VÄLDIGT kul om en fick åka, (helst att Glasis får stanna kvar av de två sista.)
det skulle ju verkligen spä på Amilias och de andras konspirationsteorier. 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in