Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Borde man inte gå in och försöka styra in sin dotter på rätt väg med tanke på dotterns bilder? Det verkar som om föräldraskapet där är lika dåligt som MH påstår att LW hade? Det är en klockren projicering. Det är bara att läsa förhöret hur MH försöker dupera FLarna. De är dock inte så lättlurade. Fixeringen syns tydligt och likaså agendan. Noll trovärdighet.
LW skall få sin revanch - tro mig.
Mer och mer poppar upp i huvudet från bloggen, nu när MH åter är på tapeten. Hittade några skärmdumpar.
Skrämmande fixering vid LW, UW och barnen. Det är allt som det handlar om. MH har inte tid med något annat än att hata familjen W och hälla i sig rödvin.
Ständig, daglig svartsjuka på både LW och barnen, ständig nedvärdering av att UW ville ha en bra kontakt med LW och sina barn - i flera år efter att UW begärt skilsmässa, så rabblar hon vidare. Sannolikt även idag? Stackars UW.
Jag fattar att han begärde skilsmässa per mail. Inte konstigt att folk har svårt att räkna ut henne ur denna ekvation.
Någon som vet mer om hennes kontakt med HD?
Tror att hon hade/har vänner som är grannar med UW. Vilka är det, tro?
Var försiktiga med namn om någon av er svarar. Vi vill, som vissa andra i tråden, INTE utsätta oskyldiga för outning, eller hur?
Jag UTGÅR från att Polisen har bloggen???
#TeamÅsaHiding