Citat:
Ursprungligen postat av
sanne
Underbart och väldigt bra, även om det är ekonomiska intressen bakom, och inte att folk inte ska dö som främsta orsak. Men blir ändå väldigt ödmjuk inför det faktum att någon politiker faktiskt uttalar sig. Det värmer sas. Hoppas fler kommer efter ...
Ja, jeg håper også at det kommer mange gode og positive nyheter fremover, som fører til forbedringer på flere felt.
Citat:
Ursprungligen postat av
88g14flashplant
Bra. Sätt igång tillverkningen samt produktion utav hydroxyklorokin och zink på det, tack.
Jeg synes også at alle som blir syke av dette viruset burde få anledning til å få medisiner raskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
235711
Hej igen. Vet du om det finns någon plats i Norge där de sammanställer i vilken region de som dött av COVID19 bodde i?
Det börjar bli lite svårt att göra det manuellt för mig och kolla varje enskilt fall. Det kommer ta för lång tid om antal dödsfall per dygn börjar bli fler.
Enligt det jag läst får jag det nu till
9 Viken
8 Oslo
2 Innlandet
2 Troms og Finnmark
2 Vestland
1 Agder
1 Vestfold og Telemark
Hei

Jeg har ikke funnet en slik oversikt, men jeg leste at man kan f.o.m. den 26. mars skulle finne en slik oversikt på "enkeltsykdommer" her
http://www.msis.no/ men foreløpig finner jeg ikke coronavirusinfeksjonen der. Mulig det har blitt forsinkelser.
Jeg skal si fra hvis jeg finner en slik oversikt.