2020-03-28, 23:39
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det är en väldig skillnad att veta en specifik person som kan rädda en annan person
Ser du inte skillnaden mellan det och att spekulera mellan fem personer vem man vill rädda är det kanske inte vi som är slutkörda

De pratar om det hela tiden? Martin sa t.ex. förut att han hoppas vinna makten för han kommer rädda Jasmine.
Avslutad
Så söt Julia låter när hon svarar mm mm
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Haha, salmonellaAlex är verkligen ankans hund.
Lika dåligt med ryggrad som med handhygien.
Senast redigerad av EgoOnTheRocks 2020-03-28 kl. 23:42.
2020-03-28, 23:40
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
MEN DE FÅR INTE PRATA OM TÄVLINGEN MELLAN TÄVLINGEN OCH MÅNDAGEN.
Vad är du för jävla människa? Sitter och säger att typ tio pers är slutkörda när det är uppenbart att det är DU som har fel. Sluta knarka det du knarkar, för du har uppenbarligen inte hjärnceller kvar att uppfatta vad som händer varken i liven eller i tråden, om du nu aldrig hört att de blir tillsagda om att inte prata om tävlingen.
Alltså jag släpper detta.

De har aldrig fått en enda jävla varning efter tävlingen har varit avslutad

De pratar om makttävlingen hela tiden om vilka de ska rädda av de som sitter löst. Herregud.
2020-03-28, 23:40
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Vad svarade Victoria på vem hon ville ligga med? Blev Lennie väl?

Undrar vad Alex kände när hon precis har kysst rätt så intimt med honom?
2020-03-28, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Haha, salmonellaAlex är verkligen ankans hund.

En riktigt tönt är han.

Hon har honom i sitt koppel.
Medlem
Alex fick frågan i snurra flaskan vem han ville skicka ut om han hade den makten men han
ville inte/ kunde inte svara på det.

Märkliga är att han varit tydlig på att han vill ha ut Mergin, Amelia och Lennie först av alla
men vågar inte säga det i ansiktet inför dom, man ska våga stå för det man tycker
och inte vara konflikt rädd, killen saknar bollar och är ryggradslös.

Vad kul om han sagt sin åsikt..ex "jag tycker du är en f**** och du ska ut härifrån"

Hade jag varit en deltagare hade jag lätt kunde tryckt in det i ansiktet på den jag ogillar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
De pratar om det hela tiden? Martin sa t.ex. förut att han hoppas vinna makten för han kommer rädda Jasmine.

Men han vet ju inte med säkerhet att han vunnit

Jag har gett tillräckligt med logiska förklaringar för att ett barn ska förstå.

Ge en logisk förklaring till varför dom gett varningar efter slutförd makttävling förut om det inte spelar nån roll. Det är bara på makttävlingar dom har gett såna varningar efteråt. Efter immunitetstävlingar har dom fått prata om det fastän dom inte hunnit få resultatet
Medlem
foxieroxies avatar
Trubbel i paradiset mellan Jass och Martin?
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså förlåt men du är totaaaaaalt jävla dum i huvudet. Du tror på riktigt att DU har rätt när det är typ tio pers som säger åt dig ATT DU HAR FEL?

Det får ALDRIG prata om tävlingen efter att makttävlingen är, fram till att resultatet redovisas. Det står i VARJE BREV som kommer in i samband med tävlingar och de blir ALLTID tillsagda om de gör detta. Den här gången fick de dessutom brev om att det LEDER TILL AUTONOMINERING.
De fick brev under fucking banantävlingen!!! Nu pratar de normalt om tävlingen då det är tillåtet fter den är avslutad!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jo men det är inte samma som att prata OM tävlingen som Amilia gjorde!
Detta gav ju glasman en förståelse för att inte har någon chans att bli räddad på måndag. Detta är fel
2020-03-28, 23:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Ang makttävlingen
Amilia satt och pratade med Glasman. De kom in på tävlingen, jag minns fan inte ordagrant. Men Amilia sa att det är svårt att veta vem som vann, och det inte alls är självklart att det var Martin som vann tävlingen med tanke på vad det var för typ av tävling. Sen la hon till ”utan att gå in för mycket på det men vem som helst kan ha vunnit denna tävlingen”. I den stilen. Så ja hon bröt mot det som stod i brevet. Stod tydligt man inte ens skulle nämna tävlingen. Hon inte bara nämnde, utan gav hintar om att det inte var en fysisk tävling i princip.
Dom får inte prata så andra kan få fördelar eller få hintar om vad det är för tävling som inte tävlat än.
så före och efter tävlingar får dom Auto nominering om dom snackar.
Men när det gått ett tag och alla har tävlat tror jag inte dom får Auto nominering. så tolkar jag det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in