2020-03-28, 23:30
Medlem
foxieroxies avatar
Sanning eller konka är väl en barnlek, är det inte? Hur många här kör den på sina fester? Sist jag gjorde det var på mellanstadiet. Då behövde man liksom lite hjälp på traven för att få pussas. Hahahahaha
Medlem
Jag har ett video klipp där Amilia pratar med mergim om vem han ska rösta på , men jag vet inte om det räknas som en tävling hon fick dock en varning där dom sa” prata inte om produktionen ”
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det stod i brevet de fick EFTER tävlingen att det FRÅN OCH MED NU innebär autonominering för de som pratar om tävlingen. Så där har du fel, hjärtegull.

Absolut, nästa man som pratar om tävlingen när den pågår tolkar jag det som FÖR DET ÄR FUCKING UPPENBART. Man behöver inte skriva det ord för ord i brevet till dem.

Varför skulle de inte få lov att prata om tävlingen när den är avslutad? Ge mig en jävla logisk anledning. Jag vet att alla rainbow fans greppar efter halmstrån men detta blir bara pinsamt. Hur kan man ha en sådan skev verklighetsuppfattning? Jag svär på min familjs liv att de kommer aldrig få några konsekvenser av produktionen när de pratar om tävlingen när den är avslutad!
2020-03-28, 23:31
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Jo för då kan de prata om vem de ska rädda osv.

Precis! Amilia borde där med vara autonominerad om regler ska följas
2020-03-28, 23:31
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Ang makttävlingen
Amilia satt och pratade med Glasman. De kom in på tävlingen, jag minns fan inte ordagrant. Men Amilia sa att det är svårt att veta vem som vann, och det inte alls är självklart att det var Martin som vann tävlingen med tanke på vad det var för typ av tävling. Sen la hon till ”utan att gå in för mycket på det men vem som helst kan ha vunnit denna tävlingen”. I den stilen. Så ja hon bröt mot det som stod i brevet. Stod tydligt man inte ens skulle nämna tävlingen. Hon inte bara nämnde, utan gav hintar om att det inte var en fysisk tävling i princip.
2020-03-28, 23:32
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast brevet där det stod att de inte får prata om tävlingen kom in efter att de hade tävlat, så den teorin fallerar. De brukar ju även skrika ut DET ÄR FÖRBJUDET ATT PRATA OM TÄVLINGEN ända fram till måndagen.
Jag har tittat på LIVEN slaviskt och jag har aldrig hört en varning när tävlingen är avslutad. Vilken värld bor ni i?
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aa han kanske har pluggat och sånt. men det är det enda han kan.

Vara rolig och göra karriär på Youtube..m.m är inte Glasman, och plattsar inte där
Glasman får köra sin grej i det han pluggat.

Vara rolig..m.m där är Sami den som är the Master.
Glasman kommer inte ens till 1% av Samis nivå.
Tror Sami har bra förutsättningar att lyckas med utube mm ENSAM, envisas han att ha med Glasman då går det nog åt helvete.
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Jo för då kan de prata om vem de ska rädda osv.
De pratar om vem de ska rädda hela tiden!!!
Medlem
Sami bad om ursäkt till jassa i kökskamerkan, för det under Robinsson veckan. Änteligen!
Medlem
htsolna08s avatar
Frida vilken jobbig jävel..
ut med henne så fort som möjligt..
och PK-Alex är grymt tråkig...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Absolut, nästa man som pratar om tävlingen när den pågår tolkar jag det som FÖR DET ÄR FUCKING UPPENBART. Man behöver inte skriva det ord för ord i brevet till dem.

Varför skulle de inte få lov att prata om tävlingen när den är avslutad? Ge mig en jävla logisk anledning. Jag vet att alla rainbow fans greppar efter halmstrån men detta blir bara pinsamt. Hur kan man ha en sådan skev verklighetsuppfattning? Jag svär på min familjs liv att de kommer aldrig få några konsekvenser av produktionen när de pratar om tävlingen när den är avslutad!

Läs orsaken jag skrev och be om ursäkt Det är en väldigt logisk anledning
2020-03-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596

För att de då kan påverka innan om de vet vem som vinner och vem som kan räddas osv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in