2020-03-28, 23:17
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Och hon svarar doggy

Ingen har haft sitt bästa sex doggystyle och har ni det så måste ni byta partner!

Det är typiskt småfjortisar att svara doggystyle för dom tror väl att dom låter lite wild and crazy i sänghalmen då....
2020-03-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hooooooppas verkligen.

Någon som skrivit till BB om det eller? Jag hörde inte när hon pratade om det själv, så kan inte återge vad hon sa och då känns det inte så trovärdigt om jag skulle skriva haha.

Man kan ju alltid hoppas med de har ju inte direkt strösslat autonomineringar den här säsongen.
2020-03-28, 23:18
Medlem
Citat:
Lät bara som att hon hade pratat om att den inte var som andra tävlingar och så, inte direkt nåt specifikt om tävlingens detaljer. Hörde inte själv
Borde väl räknas ändå eller? De stod ju att de inte över huvud taget fick prata om tävlingen, och då borde det väl inte spela någon roll vad som sägs?
2020-03-28, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vore perfekt att få köra ut henne nu.
Hade varit så jäääävla fint om hon blev autonominerad och åkte ut med huvudet före. Då hade nog hennes självbelåtna min varit ett minne blott.
Medlem
Mergim är 21 men ser ut som en uttråkad pedofil i de där glasögonen.
Medlem
Citat:
Borde väl räknas ändå eller? De stod ju att de inte över huvud taget fick prata om tävlingen, och då borde det väl inte spela någon roll vad som sägs?

Går ju göra ett försök, ser gärna att Amilia sitter löst på måndag
Medlem
askungens avatar
Citat:
Mergims gula pilotglasögon är det absolut fulaste som finns. Någon borde råka trampa på dem.
Ja dom är verkligen inte snygga. Har för mig att Bella hade med sig dom in....?
Medlem
Citat:

Citat:
Hade varit så jäääävla fint om hon blev autonominerad och åkte ut med huvudet före. Då hade nog hennes självbelåtna min varit ett minne blott.

Känns liksom dags nu att hon får åka, om man säger så minst sagt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramba
De här skrikfesterna med sanning och konka och alla snygga och spexiga för kamerorna, är helt värdelösa. Tyck vad ni vill om Glasman. Men jag kommer inte följa programmet på samma sätt när han åker ut.

Bye Lakeisha! 👋

OnT: Alex tänker så hjärnan knakar
2020-03-28, 23:20
Medlem
Citat:
Går ju göra ett försök, ser gärna att Amilia sitter löst på måndag
I alla fall göra dem uppmärksamma på att vi inte har glömt vad de lovade i brevet haha. Hade varit OPTIMALT tillfälle att få ut henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Typ som att dricka alkohol på heltid, vilket börjar visa sig mer och mer...
Fast jag tror ändå att om han vill tjäna pengar har han utbildning och kontakter för det. Tror ingen annan i huset har hans förutsättningar. Om man inte räknar med att vara snickare eller lastbilschaufför, visste det ger säker en ok lön men är kanske inte så tillfredställande.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om ni inte ser en jävulskt Sami och Glasman. Ta och skit ner er. Nu röstar vi fan Glasman kvar om ni har vett. Lennie skall ut på måndag. Vi kör flashback och vi som är old timers här!
Fan va svårt.
Men Lennie ska fan ut. Annars räddar han Mergim, Vickan och Amilia när dom hänger löst.

Glasman är dryyyyg som fan ikväll, och har klättrat upp till en man vill få bort. hehehe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in