2020-03-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Glasman ser bara en kassa ko, och vill leva på Sami.
Det tvivlar jag på. Glasis har pluggat på Handels och skulle kunnat haft en karriär och tjänst pengar. Han verkar mer som att han vill jobba med saker han tycker ger honom lycka mm.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det tror inte jag heller. Sami och Glasis tycker ju om varandra på riktigt. Även om de är så sjukt olika så tycker de verkligen om varandra. Samma sak med Jullan. De tre gillar varandra genuint. De tjafsar inte och byter ut varandra som gårdagens underkläder som resten av huset håller på.

Jag förstår att Glasis är lite ledsen, han är packad och känslig och vet att kommer att behöva lämna. Han var den enda som fick riktigt hård frågor, medan de andra fick frågor som var trams.
Ja jag tar det inte som manipulation från Daniel. Hobbypsykologen i mig tror att Daniel behöver lite extra bekräftelse och har lite svårare för separationer efter att ha förlorat sina föräldrar i ung ålder.
Bannlyst
Stackars Sami och Glasman Coronaviruset kommer sätta stop för alla deras planer och Glasman kan inte gå ut och supa ner sig på Riche heller.😷😷😷😷😷
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Eller hur!!
Vore jag han skulle jag behöva en sobril, stor som en blodpudding för att undvika en total mental crash!
Sobril är fan den svagaste benzon håhåhåhå ta lite Atarax också när du ändå håller på Du behöver starkare grejer!

Stackars Sami som är så plikttrogen mot Glas. Sluta tänka karriär herregud. Det är så dumt. Glas vill försäkra sig om att detta blir hans ekonomiska genomslag.
Medlem
Han försöker dra ner Samis popularitet genom att få honom att snacka ner de andra
100%
2020-03-28, 23:09
Medlem
Den här fucking det är någon fucking som har fucking klippt den här fucking skiten
Medlem
foxieroxies avatar
Glasman är så fruktansvärt pinsam. Han tror att de har klippt ihop honom så att det ser ut som om han har manipulerat. Sami tror honom.
Medlem
Squin.Teyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Glasman beter sig riktigt mysko nu. Han yrar fanimej och det är jävligt obehagligt att bevittna.

Narcissistiska drag. Både mysko och obehagligt. Självinsikten är noll men alla andra får dåligt samvete. Stackars Sami. Stå emot nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Självklart gäller inte det när produktionens egna älskling pratar om tävlingen, då räknas det inte. Hon ska hänga löst!!
Vi kan ju hoppas att det kommer in ett brev imorgon som berättar att Amilia är autonominerad. De sa ju faktiskt att det var förbjudet att prata om tävlingen och att alla som gör det kommer bli det. Så vi HOPPAS att de står för det.
2020-03-28, 23:10
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Men för helvete.
Varför har dom nu visat en gråtande självömkande alkis i dc i snart 25 min

Hade man velat se gråtande gubbalkisar som pratar om nån ful jävla solnedgångsmetafor är det väl bara sätta foten på närmsta förorts olearys elr vart som helst där det finns leo vegas maskiner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det tror inte jag heller. Sami och Glasis tycker ju om varandra på riktigt. Även om de är så sjukt olika så tycker de verkligen om varandra. Samma sak med Jullan. De tre gillar varandra genuint. De tjafsar inte och byter ut varandra som gårdagens underkläder som resten av huset håller på.

Jag förstår att Glasis är lite ledsen, han är packad och känslig och vet att kommer att behöva lämna. Han var den enda som fick riktigt hård frågor, medan de andra fick frågor som var trams.

Tror även att Sami gillar att ha nån annan som har nåt innanför pannbenet, är inte säkert han har hängt med så många såna utanför
Medlem
Samis dickrajder är lissen buhu 😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in