2020-03-28, 16:45
Medlem
foxieroxies avatar
Så nu är det Lennie, Jass och Glasman som hänger löst. Jass blir räddad av Martin, vi röstar kvar Lennie, Glasman åker. Jag gillar det
2020-03-28, 16:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Instagram-kontot bbspoils har skrivit om den här tråden i sina storys samt lagt ut endel prints från några användares poster.
Okej. Vart då och vad står det?
2020-03-28, 16:48
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Ser jag rätt? BB-husets två tjockisar ligger i sängen och bättrar på fetman. Amilia och Victoria.

Du måste ha sett fel. Amilia äter bara en gång om dagen och jag såg själv i morse när hon mumsade i sig frukost.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Så nu är det Lennie, Jass och Glasman som hänger löst. Jass blir räddad av Martin, vi röstar kvar Lennie, Glasman åker. Jag gillar det
Lennie ska ut, så att Amilia bölar. Lennie får en sista chans att gnugga sig mot Vickan. Gör han det inte ska han ut!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Patetiskt att Glaset inte inser han tappar röster på att gå runt och grina. Sami sa klart och tydligt igår till Glasman ”Åker du ut så får du heja på mig från utsidan” så rätt självklart han inte kommer lämna. Sen gav vi honom en boost igår när vi räddade honom så han förstår nog stödet för honom är starkt.

Sami kommer absolut inte lämna. Han sa ju det flera gånger till Glasman, även om du åker är jag kvar.

Innerst inne såg man att han var lack på Glasman som helt plötsligt ändrade sig. "Ska du helt plötsligt ändra dig" sa han redan i söndags.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Martin är så pinsamt korkad! Han tycker själv att han är värsta Sherlock. En riktig nolla är han, Martin. Nästan på samma låga nivå som Lennies IQ.
2020-03-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Okej. Vart då och vad står det?
Kollade du? Det var där igår så om det inte är kvar så är det för att det har gått 24 timmar.

Det stod något i stil med att flashback tidigare gick ihop för att rösta ut Anty och nu försöket de samma med Lennie. Och att det gäller MÅNGA röster.
2020-03-28, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Martin är så pinsamt korkad! Han tycker själv att han är värsta Sherlock. En riktig nolla är han, Martin. Nästan på samma låga nivå som Lennies IQ.
Haha du är så lack för att din idol åker på måndag
2020-03-28, 16:51
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Fy för den lede vad Martinfuckboy är beräknande, ni som ser live just nu såg ni blicken mot kameran och leendet när han sa att han önskade att varken Julia eller Glasman skulle åka ut? Den vidriga människa ska ut med huvudet före, möta verklighetens Corona där det råder brist på kokain, hasch och andra balla droger, inte kan han gå ut och knulla heller.
2020-03-28, 16:51
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Jag tror inte Virr/amilia kommer vara kvar tillräckligt länge för att det ska ge stora problem för Lennie. Virrans osköna beteeende kommer heller inte fram på samma sätt som i liven. Utgår man ifrån tex Big Brothers egna kanaler är Lennie populär. Däremot är Jullan inte särskilt populär, till min stora besvikelse. Bara det talar väldigt mycket för Lennie när Jullan kan få fler röster än Glasmannen.
Jag är tyvärr inte förvånad om Jullan inte är poppis. Hon är inte så insmickrande som vissa andra i huset. Tar lite längre tid att förstå och gilla henne. Virr och Lennie kan lätt framställas som gulliga energiknippen om man vill i kvällsavsnitten. Jag hoppas en sak men tror en annan om måndagens utröstning.
2020-03-28, 16:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Din hybris är är inte att leka med. Du skulle nog bonda bra med Vicky, Jassa och Amilia därinne i huset.
Det skulle vara Amilia i så fall, hon har ju humor. Alla som gillar Jonatan Unge skulle jag kunna komma överens med. Men efter att ha sett BB skulle jag inte vilja ha henne som en nära vän.
2020-03-28, 16:53
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag är tyvärr inte förvånad om Jullan inte är poppis. Hon är inte så insmickrande som vissa andra i huset. Tar lite längre tid att förstå och gilla henne. Virr och Lennie kan lätt framställas som gulliga energiknippen om man vill i kvällsavsnitten. Jag hoppas en sak men tror en annan om måndagens utröstning.
Lennie är en chicken, ska vara så god men lyssnar på skitsnack och hummar med vad för vidrigheter svinrövarna än vräker ur sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in