2020-03-28, 14:41
Medlem
DjPuttes avatar
Lita på att Lennie får packa ska nu se och lämna huset för TR har mer fans på utsidan än Lennie har, Ytterligare en ur pink room får lämna och Analia får sig en chock till att hennes taktik inte fungerar!
2020-03-28, 14:42
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan är ju fan mer underhållande än Lennie.
Betydligt, borde vinna överlägset över den där stumma, menlösa fjanten!
2020-03-28, 14:42
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon tävlade ju inte så hon kan omöjligt prata om den. Men det hade ju varit drömmen.
Jag förstod att man inte ens fick fråga om den, och det känns ändå mycket troligt att hon skulle kunna försöka luska ut resultatet..det skulle väl bli hennes fall...men jag kan ha fel
2020-03-28, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hindsight83
Glasman är förbannat lik Bläckward från Svampbob. Speciellt när han har den där tröjan

https://bit.ly/2QRueq5
Gasman är riktigt äcklig, undrar hur mycket skit som samlas i det där skägget 🤮
2020-03-28, 14:45
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag hoppas att jasmine som hänger löst pratar om banantävlingen och går sedan inte att räddas på måndag
Har varit borta och missat skvallret, röstar alla på glasman?
Hoppas man kan få se vem som röstade på vem när resultatet har presenterats
Jag röstade på Julia.
Hoppas Hon blir kvar.
Jag har svårt för Glasman han ler typ 1min om dagen.
resten av tiden går han runt med huvudet bakåt med Stelt face.
Glasman har tur som har Sami, som Glasman kan svansa efter och försöka vara rolig.
2020-03-28, 14:46
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sant! Hon kanske inser det men att erkänna är en annan sak. Jag tror att hon vet att hon gjort bort sig men kör på ännu mer för att inte tappa ansiktet. Och dumfan Alex och Martin håller med henne.

Amilia däremot har inte ens insikten av att se att hon gör fel. Säkert på grund av uppfostran och att hon har något issue med sin ADD. I det här fallet är Victoria Rövers beteende tusen gånger värre för hon väljer att hålla på såhär. Hon vet att hon manipulerar tillräckligt mycket så kommer de jagsvaga dårarna svansa efter henne.
Exakt, det är amöbor som Martin och Alex som häller bensin på Victorias storhetsvansinnes-eld.
2020-03-28, 14:46
Avslutad
Citat:
Lennie till hör vidriga skitsnackar gruppen "dom 4 rosa" Vickan, Amilia, Mergim och Lennie

Haha Glasman och Julia skämdes tillräckligt med att dom märkt att HELA Sverige insett att dom snackat skit och försökt köra ut deras "Bästavän" från Rainbow (Jasse). Och du försöker rädda dom genom att fortsätta skriva att rosa rummet snackar skit?

Hahaha snälla stick härifrån mannen. Rainbow har gjort bort sig rejält och dom själva har till och med insett vad fan dom håller på med. Dom skäms att dom spelat så fult.

Så shut the fuck up, alla i huset har snackat skit. Rainbow har gjort det sedan dag 3 i Jacuzzin då dom bildade sin insest grupp.
2020-03-28, 14:47
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Lennie till hör vidriga skitsnackar gruppen "dom 4 rosa" Vickan, Amilia, Mergim och Lennie
Japp, och det skall bli hans fall!!
2020-03-28, 14:48
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Känns som lennie kommer ryka mot henne... även on han inte är min favorit så vill jag hs kvar honom lite mer. Vill ju helst se glasman ryka!
Tror tyvärr inte det den enda möjligheten är om Samis alla fans mobiliserar sig att rösta kvar Jullan. Lennie är så stor favorit på Facebook och insta. Jag har inget emot honom men har svårt att se honom som min favorit eftersom han aldrig sagt emot när skitsnacket i rosa blir direkt elakt.
2020-03-28, 14:49
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Gasman är riktigt äcklig, undrar hur mycket skit som samlas i det där skägget 🤮

Det är han inte alls! Han är trevlig, nyanserad, lugn och intelligent. Intressant att lyssna på. Den enda intellektuella därinne.
2020-03-28, 14:50
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Jullan är ju fan mer underhållande än Lennie.

Absolut! Lennie åker om han står mot Jullan på måndag
2020-03-28, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Hur fan ser folket ut i sina ansikten? Slutar inte förundras.
De i rosa rummet ser för jävliga ut i ansiktet med den där busen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in