Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyMnemonic
Vad är det för fel i huvudet på dig? Det är ingen som vet något om detta ännu utan man har teorier.
Snacka inte om läsförståelse när du uppenbarligen är den som förstått minst av alla dumjävel.
Samtliga artiklar i ämnet har tydligt angivit att läkarna tror att man fortfarande burit smittan ( dom är alltså ganska säkra på att det förhåller sig på ett visst sätt).
Och dom gissar inte helt och hållet då dom vet hur antikroppar fungerar. jag är ingen virolog men så vitt jag förstår funkar det så här. Kroppen angrips av virus. Kroppens försvar attackerar detta virus. Någon av dessa kommer att vinna kriget. Det kan inte bli oavgjort.
Alltså kommer man att utveckla antikroppar...eller så vinner viruset och vi dör. Det finns inget mellanting...remi existerar inte så vitt jag förstår
Man kan antingen bygga sina teorier på luft som ehh...
Eller så kan man grunda sina teorier på vad man vet sedan tidigare om likartade virus...
Vilken är mest sannolik?
Jag ser ofta folk dra samma slutsatser på flashback. För att forskarna inte vet allt om ett ämne så betyder det inte att dom inte kan någonting i detta ämne. Det är en sådan hårresande slutsats att dra.