2020-03-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är det som håller honom från min favoritlista. Så j-a menlös och konflikträdd. Han ser visserligen mycket bra ut, men är så mjuk och ryggradslös att man kan hälla upp karldjäveln i hinkar.
Att han sedan lallar med Amilia och Äckelvickan sänker honom ytterligare. Synd på en annars så fin snubbe. Typisk klyktattare.
Exakt. Sen är den där Lennie så rädd för skräck och mörker. Är han 5 år gammal? Eller tror ni han spelar för Tv-tittarna? Ett förskolebarn hade kunnat argumentera mot honom utan att han sa ifrån. Ynkrygg!
2020-03-27, 22:27
Medlem
burialhexs avatar
alltså jassa, vickan och amilia beter sig som dom aldrig haft sex förut?
2020-03-27, 22:28
Medlem
Jassa ”hon har en jättefin vagina”. 😂😂🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Medlem
Citat:
Du är en stark och rättvis person som väljer rättvisa före dina egna lustar. Jag respekterar dig verkligen syster. Vet inte om jag själv skulle kunnat vara lika rakryggad i samma situation. All heder åt dig! (även fast du är en klyktattare)
Jag kan se över mycket med Lennie-gos, men fan inte att han är passiv till mobbning! Där går min gräns! HAHAH klyktattare var en förolämpning jag aldrig fått uppleva innan. Tack för den
Medlem
Citat:
Du är en stark och rättvis person som väljer rättvisa före dina egna lustar. Jag respekterar dig verkligen syster. Vet inte om jag själv skulle kunnat vara lika rakryggad i samma situation. All heder åt dig! (även fast du är en klyktattare)

Lennie är definitionen av cuck.
Medlem
Lunatics avatar
Märks att Amilia och Vickan inte får så mycket sex utanför huset.
Jävlar vad dom ska fnittra och smygtitta när Glasman och Jullan ska ha sex.
2020-03-27, 22:29
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Sjyst av jazz att inte snacka skit om Jullans fitta iaf.
Medlem
nu kommer grisarna ändra position till utanför sovrummet lmao
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alltså håll käften, Amilia. Säger att Glasman ser ut som en tomtenisse. Jaha? Du ser ut som en badboll.
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det är detta som stör mig med Frida... Hade hon juckat på mig och min kille under en mysstund hade jag hyvat iväg henne!

Vad Frida sysslar med är en form av sexuella övergrepp.
Hörde en konversation i dag där Vickan berättade hur obekväm hon var med Fridas påtvingade torrknull.

Ett solklart fall för Metoo rörelsen....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
damernas fnisshångel under täcket när Daniel tittade ut för några fester sedan var bra kul också
Det var så jävla kul. De stod där och han kommer ut, full som en kastrull och tittar med en blick som ett stort frågetecken. Hade han även sin bh på huvudet?
2020-03-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Slappna av för fan. Chilla! Glaset är en gammal gubbe. Sedan Patzy så olyckligt försvann så behövs Glasman i huset. Någon äldre behövs alltid för balansen. Orka kolla på en massa 20-25-åringar hela veckorna. Nej tack!

Glasman bör räddas kvar så länge som möjligt för gruppens bästa och för tv-underhållningens bästa.
Jag kan ta att en "gammal gubbe" är kvar i huset. (Ska inte säga hur gammal jag är dock..) 🙂
Men det kan vara någon najs, cool gubbe som är värd att vinna hela skiften.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in