2020-03-27, 22:07
Medlem
xrlpyts avatar
Glas och Jullan ligger och gullar i sofffan. Hoppsan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andromeda12
Är det ett försvar att hon är sig själv. Hennes personlighet är ju hemsk
Frida? Tycker du en snäll och genuin person är hemsk?
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Kör han den här grejen med Frida för att göra bort henne? Han kan väl visa i luften själv då.

Citat:
Ursprungligen postat av askungen
De andra är ute o röker eller?
Så trist att vi inte kan ha en cam att välja mellan alla rum, inkl utegården!
Helt värdelöst
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia vill ha judekuk inatt, men juden sa att det inte går lol
Ja Glasman får väl inte upp den, den gamla gubben
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hur kan Glasis bli så full? Gissar att jag druckit det dubbla här och är inte nämnvärt berusad.

Han är förmodligen kraftigt alkad. Då brukar det bli så. I början tål man kopiösa mängder, men sedan vänder det.
Har en alkissläkting som blir kanonfull på en 6-pack folköl nuförtiden.
2020-03-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon kommer ju bara med sura och syrliga kommentarer. Sedan pratar skit bakom ryggen. När Jassa sa vad hon tyckte när de var ute och rökte sa hon ju bara ”precis så känner jag”. Tror inte ett dugg på att det var så hon tyckte.
Exakt så. Det tycker hon är "att ta saker med folk face to face", men glömmer som bort att hon går och snackar skit bakom ryggen efteråt.
Medlem
in o kolla på poolkameran det är porrfilmsbio
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha jag har noterat detta, tro mig. Det absolut sexigaste jag vet, och som jag tänder allra mest på, är intelligens (för att jag är rätt intelligent själv ). Absolut att man kan klämma ur sig lite dumma kommentarer ibland, det gör jag också. Men vissa saker han säger gör SÅ ONT i mig hahah. Det som räddar honom är att han är så ödmjuk inför det och inte leker smartare än vad han är.
Det är ju därför Lennie är så icke knullbar, för han är så korkad. Sedan kan han vara söt och gullig. Men inte får det trosan att bli fuktig!
2020-03-27, 22:09
Medlem
5596s avatar
Hahaha, rosa gänger sitter i poolrummet och tittar på Julia och Glasman i soffan som om det vore en film. Det saknas bara popcorn.
2020-03-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Han är förmodligen kraftigt alkad. Då brukar det bli så. I början tål man kopiösa mängder, men sedan vänder det.
Har en alkissläkting som blir kanonfull på en 6-pack folköl nuförtiden.
Så kanske det är? Han gillar ju att hänga på Riche. Dock är jag och mina polare hyfsat törstiga men vi klarar ju av absurda mängder. Men han kanske har gått över gränsen. Gud, låt mig aldrig bli riktig alkoholist!
Medlem
Glasman evigt vickande fötter alltså.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Nu snackar Fläskläppen skit om Julia i S2. Lennie ser inte ut att trivas där. Konstigt de visar Julia istället. Så folk ska hata henne mer än Fläskläppen eller?

Nu sa Fläskläppen att Jassa försöker vara hennes bästa vän fast hon inte alls tycker Jassa är hennes bästis. Hon sa ordagrant nu till Amilia (om Jassa) ”Asså hon ska inte kalla mig hennes bästa vän”. HAHAHAHA det var ju Jassa som kände det men hon tar Jassas ord och känslor och gör det till sitt eget nu. Psykopat brud.
Skumt beteende det där, men intressant att se i ett socialt experiment.

Hon har ju även tidigare påstått att andra ur gruppen sagt saker till nån hon tjafsade med fast det var hon själv som sa det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in