2020-03-27, 21:52
Medlem
137MGs avatar
Alltså missuppfattade jag situationen eller snackade Martin skit om Jasmine inför Amilia och Alex?
2020-03-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Håller med! Stackars Frida. Hon är fin.
Så jävla fin. Inte en ond ådra i den kroppen. Hon förtjänar verkligen bättre.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Alltså missuppfattade jag situationen eller snackade Martin skit om Jasmine inför Amilia och Alex?

Så uppfattade jag också.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Min fråga till Lennie i tittarfrågorna den här veckan kommer HELT KLART bli: "Hur kan du sitta och lyssna på när Amilia och Victoria mobbar Frida dag ut och dag in?".

Fan alltså. Bli så besviken på honom. Någon måtta får det ändå vara på kalaset.
Ja vi får fråga hur han kan sitta tyst när det snackas så mycket skit om andra deltagare och om han håller med om de åsikterna, eftersom han inte säger emot.

Nu pratar Julia och Glasman om sina känslor för varandra.
2020-03-27, 21:54
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Nej det var om Victoria gäller att lyssna noga.Dem sa tydligt hon är 22år det är inte då Jasmine🤪

Aha, my bad
2020-03-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Ja vi får fråga hur han kan sitta tyst när det snackas så mycket skit om andra deltagare och om han håller med om de åsikterna, eftersom han inte säger emot.
Ska fan skicka en sådan fråga. Men de lär väl inte ta med den. Förstår inte att han inte inser själv att det fan är lika illa att sitta och vara passiv.
Medlem
iridescences avatar
Citat:
EXAKT. Frida har inte gjort någon där inne någonting, hon snackar aldrig skit om någon och försöker hela tiden tänka positivt om folk trots att de behandlar henne som skit. Och de har MAGE att sitta och fucking håna henne i timmar.

Det är så jävla vidrigt att beskåda utan att kunna göra någonting åt. Härligt att TV4 ba "Vi HaR NoLlToLeRaNs Mot MobBniNG". I helvete heller att de har.

Precis. Sånt här kan verkligen få mig att koka inombords. Själv sitter de och tjuter för att någon ifrågasätter deras egna beteenden face to face, men samtidigt har de som du säger mage att håna Frida i timmar - bakom hennes rygg. Klickar inte jag med någon så låter jag det bara vara, inte fan pratar jag illa om personen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Nu pratar Julia och Glasman om sina känslor för varandra.

ja nu jävla kommer det att knullas
2020-03-27, 21:56
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Lennie.. han som alltid är så oskyldig.. han sitter alltså och lyssnar på 5 timmars skitsnack varje dag från Amilia och Victoria och säger inte ifrån, har någon åsikt, eller ett säger ENDA ord. Jösses.. gå därifrån bara.
Det går tyvärr inte säga annat än : Han är en mupp!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det klassiska med mobbning är att den tysta massan är lika skyldiga. Finns ingen ursäkt som 36-åring att bara lyssna timme efter timme
Håller helt med! Igår låg Lennie och låtsades sova när det var skitsnack. Sekunderna efter det slutade var han uppe och skuttade. Han borde sätta ner foten!
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Min fråga till Lennie i tittarfrågorna den här veckan kommer HELT KLART bli: "Hur kan du sitta och lyssna på när Amilia och Victoria mobbar Frida dag ut och dag in?".

Fan alltså. Bli så besviken på honom. Någon måtta får det ändå vara på kalaset.
Det har han gjort hela tiden en riktig toffel
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ska fan skicka en sådan fråga. Men de lär väl inte ta med den. Förstår inte att han inte inser själv att det fan är lika illa att sitta och vara passiv.
De tar aldrig med konfrontativa frågor. De är riktigt fega på produktionen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in