2020-03-27, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det är en påfrestning att vara där inne, instängd med personer de kanske inte passar med, utan att kunna fly bort från dem och med kameror som filmar dygnet runt. Löpsedlar om de gör nåt fel osv. Vissa teman har varit påfrestande för dem också.

Din teori om sociala medier stämmer bevisligen inte eftersom Anty åkte ut först.

Finns snarare noll spänning i att veta vilka som vinner tävlingar varje vecka och att folk som tittarna knappt vill kolla på får vara kvar pga det.

Men vad är det för jävla låga krav du har? De är värda en miljon för att de är instängda och får äta ris i två dygn? och klagar de lite till produktionen får de självklart slippa undan tävlingen, för inte ska någon må psykiskt dåligt
Stämmer inte min teori? Jag var säker på att Anty skulle åka för att i alla kommentarsfält och grupper där Big Brother diskuteras var det en stor majoritet som ville ha ut henne. Har gissat rätt på precis alla omröstningar med min kassa teori. Precis därför vet jag redan nu att om det är bara tittarna som bestämmer så kommer Sami vinna i slutändan. Tävlingarna även om de är kassa är defintivt det enda som det finns viss spänning i fortfarande, men det är knappt eftersom de ofta är för mesiga.
2020-03-27, 19:19
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Har Amilia börjat halta igen nu? Tyckte hon gick helt vanligt när det var tävling...
Nu är Lennie och Victoria nära igen då måste hon halta för uppmärksamhet vilket inte ens funkar. Dessutom sa hon nu till Jassa att hon har en plan. Tror vi hon går bakom ryggen på Victoria? Kan hon vara så korkad?
2020-03-27, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Skillnaden mellan Glasman och Amilia är väl att Glasman är intelligent medan Amilia spelar intelligent.
Håller inte med. Hon verkar vara åt det mer intellektuella hållet.
2020-03-27, 19:20
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Jassa till Sami ”Snygg Sampa! Du är snygg”

Är det för att han är en större tittarfavorit än henne? Inser hon nu hon skulle satsat på honom istället för Martin?
2020-03-27, 19:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jävla idioter. De borde satsa på vinet, så tar de med ölen tillbaka.
2020-03-27, 19:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jo det har det. Då har du inte sett de omröstningar jag pratar om.
Nä, definitivt inte. Jag har bara följt den korrekta statistiken. Men sitt du och onanera i dina Jasse-grupper.
Medlem
kendallos avatar
Är det bara jag som tycker att Anty och Viktoria är lika både till utseende och sätt? Jag tycker att Viktoria är precis lika bitchig som anty. Och lika uppblåst.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Men skärpning Mergim! Hur kan man äcklas så mycket av öl? Nu föredrar jag nog hellre ett glas prosecco men jävla gott med en kall öl speciellt på sommaren.

Frida växer mer och mer. Tycker hon verkar genuin. Ingen kan fejka och vara så positiv så länge, så tror det är hur hon är som person.
2020-03-27, 19:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Jassa till Sami ”Snygg Sampa! Du är snygg”

Är det för att han är en större tittarfavorit än henne? Inser hon nu hon skulle satsat på honom istället för Martin?
Självklart. Hon är fame-kåt. Fall inte för det, Sami! Du kommer kunna få vrålsnygga brudar när du kommit ut från huset ändå!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jävla idioter. De borde satsa på vinet, så tar de med ölen tillbaka.
Mergim kunde ju inte dricka vin, tror han lite böttte kunder dricka öl.. Frida har väl snart dragit i sig vinaren.

Hoppas Mergim och Frida på fyllan konfronterar Viccan.
Medlem
Hahahaha, Frida vilken underbar människa.
2020-03-27, 19:25
Medlem
Tänk om ”Tram-Martin” väljer att rädda Glasman före Jasmine.
Och hon åker ut på det. Det vore episkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in