Citat:
Ursprungligen postat av
Virgo1
Det är en påfrestning att vara där inne, instängd med personer de kanske inte passar med, utan att kunna fly bort från dem och med kameror som filmar dygnet runt. Löpsedlar om de gör nåt fel osv. Vissa teman har varit påfrestande för dem också.
Din teori om sociala medier stämmer bevisligen inte eftersom Anty åkte ut först.
Finns snarare noll spänning i att veta vilka som vinner tävlingar varje vecka och att folk som tittarna knappt vill kolla på får vara kvar pga det.
Men vad är det för jävla låga krav du har? De är värda en miljon för att de är instängda och får äta ris i två dygn? och klagar de lite till produktionen får de självklart slippa undan tävlingen, för inte ska någon må psykiskt dåligt
Stämmer inte min teori? Jag var säker på att Anty skulle åka för att i alla kommentarsfält och grupper där Big Brother diskuteras var det en stor majoritet som ville ha ut henne. Har gissat rätt på precis alla omröstningar med min kassa teori. Precis därför vet jag redan nu att om det är bara tittarna som bestämmer så kommer Sami vinna i slutändan. Tävlingarna även om de är kassa är defintivt det enda som det finns viss spänning i fortfarande, men det är knappt eftersom de ofta är för mesiga.