2020-03-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, det har det inte. Sami har alltid varit först.
Jo det har det. Då har du inte sett de omröstningar jag pratar om.
2020-03-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jo det har det. Då har du inte sett de omröstningar jag pratar om.

berätta vilka omröstningar du sett som ingen annan sett?
2020-03-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag håller inte med men det är väl skönt att vi är olika. Jag gillar Glasis, tycker han är smart även om han är narcissistisk.
Ja han är ju inte mindre intelligent bara för att vissa inte gillar honom. En del har svårt att skilja på de två grejerna. Det är samma med Amilia.
Medlem
Lennie lyssna nu på Ankan när du ska grilla.

Hon är facit.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jahaa, ja! Håller med. Har väl varit lite samma sak med Jasmine också. Hon har ju sagt att hon inte vill att Victoria ska rädda henne för att hon inte ska vara "skyldig" henne något. Säger ju ganska mycket om henne (Victoria, alltså) som person, tycker jag. Att någon har den uppfattningen om henne liksom.

Ja precis, känns som om Vickan har ett parasit-beteende som livnär sig på andras energi där inne. Och Jass säger ju att hon inte får vara ifred. Vickan klänger på henne hela tiden. Nu klänger hon på Lennie. Bra att Jass sade att Vickan inte behöver rädda henne. Hon tog en risk där ändå med mindre chans att bli räddad om Vickan hade vunnit makttävlingen.
2020-03-27, 19:16
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Lennie får inte lämna, han tillför mycket mer än både Julia och Glasman.
Det gör han ..INTE!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ja han är ju inte mindre intelligent bara för att vissa inte gillar honom. En del har svårt att skilja på de två grejerna. Det är samma med Amilia.

Skillnaden mellan Glasman och Amilia är väl att Glasman är intelligent medan Amilia spelar intelligent.
Medlem
137MGs avatar
Har Amilia börjat halta igen nu? Tyckte hon gick helt vanligt när det var tävling...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du är verkligen på g med dina analyser i kväll!! Håller verkligen med. Är väl därför han tycker så mycket om Lennie, tänker jag. Han lyssnar på honom och triggar inte honom med massa skitsnack. Han tar ned honom på jorden lite.
Det är för att det är fredag! Även om jag måste jobba lite imorgon så är jag så glad!!! Ja, så är det nog. Men Frida kan nog lyfts honom bättre än Lempa.
2020-03-27, 19:17
Medlem
Boonks avatar
Sampa med en städad look ikväll! firar!
2020-03-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
berätta vilka omröstningar du sett som ingen annan sett?
Ingen annan har jag inte sagt. Det är klart fler som har sett dem. Instagram konton som BBspoils och BBklipp brukar ha omröstningar.
2020-03-27, 19:18
Medlem
Citat:
Amilia är absolut inte dum. Det hon tyvärr saknar är självinsikt och bristande förmåga över sina egna fel och brister. Annars hade jag förmodligen gillat henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in