2020-03-27, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Är splittrad. Lennie är största hotet mot Sami då alla Jasminer kommer rösta på honom i en utröstning mot Sami.
Samtidigt är jag rädd Sami bara kommer tänka ”Fuck detta” om 2-3 veckor och dra, och vi har skickat ut Lennie. Då har vi serverat miljonen på ett fat till Jasmine.
Därför ska vi rösta kvar Daniel. Chansen att Sami stannar och mår bra är större då! 👍
Lennie / Julia= Julia får åka. Men hellre det än att Daniel får åka tycker jag. För Samis skull.
2020-03-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Känner till att Jassa och Viktoria har nån beef, men aldrig fattat vad den handlar om? Varför ska jassa konfontera vickan egentligen?

Hon tycker Vicky är för PÅ henne hela tiden men inte på ett äkta vis. Hon tycker det blir för mkt.
Vad jag uppfattat iaf
2020-03-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag röstade på Julia, vill ha ut Glasman för att se hur Sami kommer funka utan honom.
Deras planerade turné är ändå död p.g.a Coronaviruset.
Tror faktiskt inte nån kommer hålla ihop efter det att BB tar slut.
Det tror jag! Och det ska bli kul att följa 😃
2020-03-27, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Känner till att Jassa och Viktoria har nån beef, men aldrig fattat vad den handlar om? Varför ska jassa konfontera vickan egentligen?
Jasmine ogillar Victorias attityd, precis som resten av huset, och att hon är så himla på Jasmine - speciellt när hon kan dra nytt av det. Hon ska väl konfrontera henne för att hon gått runt och stört sig på henne i typ en vecka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
En utröstning innebär dels att man förlorar den deltagaren i huset på gott och ont, dels att det blir reaktioner hos de som är i huset. Som Lennie är jag less på att han är nån krockkudde för Virr och Am. Unnar honom komma långt i tävlingen men vägt mot att få chansen att se vad som händer med nämnda personer utan hans stöd intresserar mig mer.
Samma här. Tror det är större möjlighet att Lennie lämnar om det är Julia han sitter mot.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah hur kunde Martins bröst bli så kaos av epileringen? Gjorde de något fel eller???
Han sa igår att han sprayat parfym på bröstet
2020-03-27, 17:58
Medlem
Ohhhmygod, det finns verkligen ingen självinsikt hos Victoria. Hon är ju nästan värre än Amilia på den fronten.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Goa kompisar, ha ha ha Amelias läppar ser ut som en boxerröv, Martins mörka blick är ingen blick att leka med, Jassa å Victoria gick de å lade sig direkt? Nu kommer överraskningen det är vi tittare som bestämmer, inte ni deltagarna som är fullkomliga idioter. Vi ser vad vi ser, de flesta av oss är inbitna BB-tittare spela ser vi rakt igenom. Sami vinner.

HAHAHAHAA! Skrattar värre än Frida/Butters just nu!
Kommer aldrig mer kunna titta en boxer i röven utan att börja gapskratta.
OnT: Vad tror ni om Julias chanser mot Glasman?
Jullan är jäkligt illa omtyckt av PK-folk och uttorkade gamla facebookmorsor, men är Glasish så mycket populärare bland dem? Hans gonorréaura och härskna skägg borde väl skrämma iväg även den allra mest härdade BDSM-fanatiker??
Medlem
bb-konto-onlys avatar
omg såg ni också bordet i uppdragsrummet
Medlem
foxieroxies avatar
Så Lennie och Jass hänger löst och så antingen Julia eller Glasman. Om Martin har vunnit tävlingen så räddar han Jass. Fanns det någon annan som kan ha vunnit tävlingen? Någon som har koll?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Han sa igår att han sprayat parfym på bröstet
Hahaha VA? När då? Direkt efteråt eller?
Medlem
icons avatar
Tycker Julia förtjänar att sitta säkert innan måndagen. Unnar henne den bekräftelsen. Sen får gärna Daniel blir kvar mot den som sitter mot honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in