2020-03-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahahaha HAN hade fått folk att gå ut

Personlighen hoppas jag på fest kommer hända det ena och det andra!
Hahahaha hans karaktär hade livat upp det där trötta huset alltså. Ogillade honom som fan, speciellt första säsongen, men man kan ju inte anklaga honom för att inte skapa underhållning i alla fall.

Haha jag med, egentligen. Kan bli kaos med alla känslor osv. Men vill att Frida och Julia ska få en bra fest imorgon
Medlem
Boonks avatar
Hahahaha Blåvalen tyckte att hon skulle blivit vald till middagen. Hon hade till o med en EGEN MOTIVERING TILL SIG SJÄLV.

Hahahahahahgahaha vad fan är det här
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Varför tar du njutning i det.

Det kan inte vara hälsosamt? Det är bara ett program och Victoria är en omogen liten flicka.
Ingen njutning, men är så rätt åt henne!
Som man bäddar får man ligga.
2020-03-27, 17:03
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Hahahaha Blåvalen tyckte att hon skulle blivit vald till middagen. Hon hade till o med en EGEN MOTIVERING TILL SIG SJÄLV.

Är du förvånad? Hahaha, jag väntade bara på att hon skulle dra den.
2020-03-27, 17:03
Medlem
askungens avatar
Citat:

Hur löd motiveringen?
2020-03-27, 17:04
Medlem
Nu kommer läpparna
2020-03-27, 17:04
Medlem
Citat:
Varför tar du njutning i det.

Det kan inte vara hälsosamt? Det är bara ett program och Victoria är en omogen liten flicka.
Som man bäddar får man ligga. Att du ens försvarar Victoria i denna situation som uppstått nu är helt jävla vrickat!
2020-03-27, 17:05
Medlem
brevet era jävla homofiler
Medlem
Citat:
Alla har väl en egen gräns om vad som är mobbing? Ta det lugnt. Du blir för känslosam när det kommer till dina hatobjekt inne i huset.

EDIT: Vad har hänt med dig HeligaModer? Jag kommer ihåg i början av tråden att du inte var bekväm med allt hat Antonia och Amilia fick av Flashback. Nu är du inne och vräker ur dig allt hat mot Victoria.
Men är du skön eller? Nej, det finns ingen gräns när ordet har en definition och betyder en viss sak. Kom inte här och säg åt mig vad jag känner och ska känna, din jävla tomte. Och du är väl den sista som ska prata om att vara känslosam.

Åh nej, buhubuhu jag kritiserar din favorit och då har jag blivit en hemsk människa, vaaad har hääänt med miiiiig. Säg gärna när jag vräkt ut mig "hat" mot Victoria. Jag kritiserar beteenden jag inte tycker är okej och det har jag gjort ända från början. Men det är klart du ska börja ta upp "hur jag var från början" bara för att jag inte gillar de personerna du avgudar.

Victoria och Amilia mobbar Frida, deras beteenden är inte okej någonstans.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaha hans karaktär hade livat upp det där trötta huset alltså. Ogillade honom som fan, speciellt första säsongen, men man kan ju inte anklaga honom för att inte skapa underhållning i alla fall.

Haha jag med, egentligen. Kan bli kaos med alla känslor osv. Men vill att Frida och Julia ska få en bra fest imorgon

Hahahaha brukar säga det när folk rabblar dokusåpaprofiler, glöm för FAN inte Ludde en av de sjukaste!

Verkligen!! Men det är ändå fredag
2020-03-27, 17:06
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Som man bäddar får man ligga. Att du ens försvarar Victoria i denna situation som uppstått nu är helt jävla vrickat!
Försvarar gör jag inte.

Jag gillar inte när Flashbackare eller när människor gottar sig i någons lidande.

Victoria har varit otrevlig mot Alex sedan de började hänga.
2020-03-27, 17:06
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
håller med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in