2020-03-27, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Så jävla bra plan!
nej inte på fridas och julias fest.
Medlem
Vad har hänt? Håller alla på att flippa på Victoria? Jag har suttit i jobbsamtal sedan lunch så har missat eventuella bråk. 😢😢😢
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batos
Gillar absolut inte Vickan men familjemöte mot en person är mobbning på hög nivå.
Vadå, Victoria hade ju INGA som helst problem att dra ihop ett möte mot Amilia!
Den där jävla ormen ska ställas till svars för sitt vedervärdiga betende.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Glasman frågar Mergim om han vill ha ett familjemöte om henne.

Julia tillägger att hon vill ha ett familjemöte då det har påverkat stämningen idag. Glasman vill också ha ett möte nu.

Jag själv hade gått lack på alla som vill ha ett familjemöte när man är för feg att ta konflikter ensamma med personen man har ett problem med. Man mår ännu dåligare psykiskt efter ett möte när man är instängd med människor som hatar en som gått ihop för att starta ett möte där alla kan trycka ner en. Även om en person har betett sig illa så är det mobbning.

Japp håller helt med. Man kan ju diskutera med Vickan så länge det inte är i ett uppeldad tillfälle. Så det finns ingen anledning att ha ett gruppmöte. Sån mobbning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Har Vickan någonsin bett om ursäkt för någonting?
Lika många gånger som Amilia tackat för något.
2020-03-27, 16:14
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Så jävla bra plan!

Alltså jaaa! Kör! Få in alkohol och gör bra tv. Lös det innan födelsedagsfesten imorgon
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Inte konstigt att jag gillar Rainbow, ni som ser live Directors Cut hoppas jag fattar vilka som både har hjärnor och ser beteenden som inte är okey
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men vadå, alla har ju problem med henne ju. Bättre att hon får höra det från alla.
Då kan en mindre grupp ta det men henne. Det blir fult när alla sätter sig i soffan och skämmer ut Victoria när hon inte kan gå ut därifrån. Mergim såg helt knäckt ut efter sitt familjemöte i ett dygn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad har hänt? Håller alla på att flippa på Victoria? Jag har suttit i jobbsamtal sedan lunch så har missat eventuella bråk. 😢😢😢
Victoria och Alex har tjafsat sedan 12. Nu har alla tröttnat på Victorias beteende och ska ha ett familjemöte. Victoria bölar över det. Amilia gottar sig i att få skitsnacka om alla med Victoria.
2020-03-27, 16:15
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Lika många gånger som Amilia tackat för något.

Hahahaha

Det blir kul fest ikväll dårå
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Sami: in med alkohol ikväll så det smäller, när alla har självförtroende, sen tar vi det på familjemötet imorgon.

Ja Sami. Exakt så
Precis den killen har varit med förr
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Har Vickan någonsin bett om ursäkt för någonting?

Vadå hon har väl aldrig gjort fel? Då finns de ju ingen anledning till att be om ursäkt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in