2020-03-27, 13:26
Medlem
Lord2Moynes avatar
Måste revidera min utlista lite:

1.Blåval
2.Vicky
3.Jasmine

Grattis till andraplatsen slyn-Vicky. Fortsätter du på den inslagna vägen går du snart om Amilia vilket jag trodde var helt omöjligt!
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
BRA Alex!! Ta ner ludret på jorden! Dags att sluta ta skit från henne hela tiden. På henne bara hövding!
Håller med!!!!! Kommer nog sluta med att Vickan gråter och be honom dra
Medlem
xrlpyts avatar
Ooof, jag har på riktigt fantasier om att få sätta Vicky på plats. Jag hörde Sami prata om hur Vicky hade tagit Glasmans plats i sackosäcken tidigare idag när han gick in en kort stund, och när Frida påpekade det så hade Vicky tydligen drygt sagt att "jamen jag tog ut sackosäcken" (vilket var mer än en timme tidigare).

Det hade varit så underbart att vara i Glasmans sits och bara lyfta iväg Vicky från säcken och sätta sig, sen kan hon stå där och skrika hur mycket hon vill.
2020-03-27, 13:27
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Hon hatar att ha få henne att se dum ut framför kamerorna för hon vet han har rätt men hon vägrar se dum och löjlig ut så hon kämpar för att få sista ordet och försöka få Alex se dum ut så tittarna är på hennes sida. Tyvärr ser vi alla hur dryg och äcklig hon är. Hon lyckas inte hålla upp sin fasad längre.

Bra inlägg. Just detta Värlsvana-Vicky sysslar med hela tiden, ska se bäst ut framför kameran i alla situationer.
2020-03-27, 13:27
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Hon hatar att ha få henne att se dum ut framför kamerorna för hon vet han har rätt men hon vägrar se dum och löjlig ut så hon kämpar för att få sista ordet och försöka få Alex se dum ut så tittarna är på hennes sida. Tyvärr ser vi alla hur dryg och äcklig hon är. Hon lyckas inte hålla upp sin fasad längre.
Hoppas det kommer fram i avsnitten också, tittar inte på dem längre..
2020-03-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Fy fan hör du snacket i s2 nu? Hon är så äcklig mot Alex hela tiden lol. Lowkey aggro ton konstant mot honom sen fattar hon inget när Alex frågar vad fan hennes problem är.
Gick iväg en sväng så hänger inte riktigt med på vad de tjafsar om, men det är heeeeelt sjukt vad hon hugger på honom. Förstår inte varför Alex fortsätter förlåta henne, though. Jag hade ba "Fuck det här" och gått därifrån. Visst att det händer en gång när man har en dålig dag, men varenda gång han försöker prata med henne så hugger hon tillbaka. Sjukt.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Håller med!!!!! Kommer nog sluta med att Vickan gråter och be honom dra
Ja det tror jag med! Hon kommer göra sig själv till offer och springa omkring till alla i huset och snacka bullshit om hur orättvist behandlad hon blir. SPYR på henne!
Medlem
DjPuttes avatar
Alex vad håller han på med???
Alfahannen plockas i bitar av en eldig spanjorska
2020-03-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja du kan nog ha rätt, Victoria vill nog gärna rädda Jasmine för att kunna ha en hållhake på henne. Men hon hamnar lätt i bråk med folk, o de två har redan varit i luven på varandra.
Tror dock Jasmine försöker skärpa sig nu när hon behöver bli räddad...
Men exakt så. Inte ens Jasmine kan vara så dum att börja tjafsa med Victoria när hon hänger löst. Dock hamnar de ju i luven på varandra hela tiden och av minsta lilla, så behöver inte ens vara planerat att börja bråka med henne för att det ska hända, lol.
2020-03-27, 13:29
Medlem
Vem tror ni vinner tittarnas röst idag?
2020-03-27, 13:30
Medlem
xrlpyts avatar
Amilia sitter vid sminkbordet och bara suger åt sig energin från det här bråket. Det här är mer näring för henne än en Big Mac plusmeny med extra allt.
2020-03-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Alex vad håller han på med???
Alfahannen plockas i bitar av en eldig spanjorska

Victoria plockar inte isär av någon, hon är bara jävligt duktig på att grina när hon diskuterar, som en jäkla fjortis. Börjar störa mig så oerhört på henne vem tror hon att hon är egentligen. Ska alltid vara så tjurig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in