Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Att personen är 16 år?
Men jag misstänker att inte bara kan du inte räkna, utan du är dessutom analfabet. Så "16" säger dig ingenting.
Men för oss läskunniga så säger siffran det att även unga person dör, och inte bara enligt "statistiken" utan här har man ett riktigt fall att läsa om.
Fast jag förstår ju att du är en av de som har tömt affärerna på skithuspapper, eftersom du ju skiter ner dig så jävligt av rädsla. Av samma anledning vill du överhuvudtaget inte ens veta av att någon i din ålder kan dö av corona. Så jag förstår ju att du blir förbannad.

Det var ju snällt av dig att banta ned min respektabla ålder, vem vill inte bli yngre.
Det är ingen nyhet att unga kan smittas, bli sjuka och också avlida av Covid-19, det har upprepats till leda, så vad är unikt med den här 16-åringen, vad mer finns att säga som inte är sagt?
Om du publicerar så förväntas du vilja diskutera något, så vad gäller saken, vad vill du stöta och blöta?
Säger statistiken att unga dör, så gör de det i verkligheten, har du löst ett mysterium tycker du?