2020-03-26, 19:01
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Fast skillnaden är ändå att Martin kan stå upp för allt han säger och hade utan tvekan kunna säga det direkt till Frida. Han verkar inte bry sig. Medan Amilia och Victoria aldrig hade vågat ta skitsnacket direkt till Frida.
Stor skillnad också att han säger mycket positivt om Frida och verkar gilla henne överlag även om vissa beteenden hos henne är för mycket för honom
2020-03-26, 19:02
Medlem
Hoppas Lennie eller Jasmine åker. Mest Lennie.
Medlem
icons avatar
Skulle vara supertråkigt att kolla om deltagarna aldrig kommenterade om varandra, positivt och negativt. När det bara blir elakt och i grupp kring någon som är i underläge däremot är det vidrigt.
Medlem
xrlpyts avatar
Vicky svansade in i gula rummet och jag tyckte verkligen det såg ut som att hon var på väg fram till Jassas och Martins säng (ville antagligen lägga sig mellan dem och cockblocka), men båda flög upp ur sängen och lämnade rummet.

(Det är möjligt att jag ser det jag vill se. )
2020-03-26, 19:03
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vicky svansade in i gula rummet och jag tyckte verkligen det såg ut som att hon var på väg fram till Jassas och Martins säng (ville antagligen lägga sig mellan dem och cockblocka), men båda flög upp ur sängen och lämnade rummet.

Undrar när hon fattar att de inte vill ha henne emellan sig
2020-03-26, 19:04
Medlem
NI bara MÅSTE se den spelande o falska sidan av Jas när så fort nån har en "kompis" grej m Martin så
snackar Jas skit om den personen....och Jas vet hur hon ska spela.......Ni kan inte rädda henne
2020-03-26, 19:04
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Så hon det om Sami eller till honom? Jävla häxa oavsett. Hoppas hon "bryter" sin andra fot.
Kolla klippet. Såg det live. Jävla idiotbrud!
2020-03-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Jag såg bara några minuter på Jasmine och Martins snack, men vet ju vad Jasmine sagt om Victoria innan, och jag uppfattade det på exakt samma sätt. Det var verkligen som att Jasmine ställde sig upp när hon kom in i rummet.
2020-03-26, 19:05
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tänkte på att jag vill vara en fluga på väggen när Jass och Vickan sammandrabbar. Kom på att titta på BB är som att vara en fluga på väggen
2020-03-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
konton på instagram försöker få ut sami igen han har tydligen sagt jävla hitler desperata folk gör verkligen allt för att få ut sami dem vet han inte åker ut när tittarna väljer

Han sa det till BB när dom sa att han skulle rätta till sin mic.
2020-03-26, 19:08
Medlem
Imperiatrixias avatar
Roligast idag: Mergim är hos livscoach Glasman. BÅDA önskar sig ett löpband in i huset. BB klipper in löpbandet, manuella, som står på gården. SÅÅÅ KUUUL! Om man verkligen vill springa: GÅ ut och spring då! Jobbigare, men det är det som finns! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-03-26, 19:09
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Hur kan Rainbow vara så säkra på att Sami skulle slå alla i en omröstning? De inne i huset har väl aldrig fått något tecken på att han är populär. Eller har han räddats av tittarna någon gång?
Frida? Vickan? Har du missat det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in