2020-03-26, 18:53
Medlem
icons avatar
Äntligen säger Martin att Viktors och Ams skitsnack om Frida är elakt.
2020-03-26, 18:54
Medlem
”Amilia är typ bra på att snacka skit”. Martin
2020-03-26, 18:54
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Så jävla underbart så alla Vicky lovers får detta i sitt ansikte. ALLA ser igenom henne

Det finns inga VickyLoverz.
2020-03-26, 18:55
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Julia och Glas tävlar ju mot varandra i att vara lyckocoach, men jag tror inte vi fått veta hur och när det avgörs vem som har vunnit, om det är vi tittare som väljer eller deltagarna. Men förloraren där kommer ju hänga löst tillsammans med Jass och Lennie på måndag (om Sami vinner omröstningen som pågår nu), och en av de tre kommer räddas av makten.

Jag hoppas att Julia eller Glas åker.
2020-03-26, 18:55
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Bytade till kökskameran och Lennie pratar högt med sig själv? Låter som om han spelar in ett matlagningsprogram

Förresten, vad annorlunda Mergim ser ut utan BUS när han inte är orange. Märkte det i klippet på appen när han sitter med coach-Glasman.
2020-03-26, 18:56
Medlem
icons avatar
Martin och Jassa bekräftar den känslan man fått när man sett hur de har det i gula sovrummet numera dvs att Frida är the missing piece of the puzzle
2020-03-26, 18:56
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Han kommer bli räddad

Sami har helt rätt inställning till tävlingarna. Han testar ju allt och försöker. Vissa grejer kan han bättre och andra sämre. Men varje gång är det intressant att få se hur han ska lösa uppgifterna. Han ÄR verkligen Big Brother 2020. Han inser dessutom att han inte har där att göra om ingen skulle vilja rösta kvar honom. Vickan (och Amilia) tycks tro att man kan få en mille bara man faktiskt håller sig kvar. Det har i slutändan noll med taktik att göra. Se bara på Hanna 2012; hon gick omkring och dammsög topless och såg bara ut som en uttråkad ensamstående morsa som var lite pilsk. Men det gick ju hem. Nu var kanske inte hon min favorit, men hon var ju en genuin människa och det är fan det man vinner på.

Just så. Vissa vinner dock på att räddas och stanna längre, som Lennie. Nu har han öppnat sig mer (tror det beror på att han hade svårt att komma in i gruppen då Antonia styrde för mycket) o de flesta har fått ögonen upp för honom

Victoria, för sin egna skull, borde ha åkt ut när hon istället räddades av Martin. Nu, ju fler dagar hon är i huset desto sämre är hon

Amilia ska vi inte ens gå in på, hon fuckade upp för sig redan där med sin jävla tennisboll efter tre dagar och därefter eskalerade det till den mest hatade deltagaren i Big brothers historia

Min poäng är iaf att vissa gynnas av att stanna längre i huset, bli räddade etc eftersom de växer. Titta bara på Lennie, det snackas nu om att han kan vinna BB2020

Victoria o Amilia kommer ALDRIG lyftas i mina ögon någonsin o borde ha kickats för längesen, hatet mot dem blir bara större och större
2020-03-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jo, det sade de. Vet inte om Julia sade det för att hon är omogen och själv är så rakt på eller för att hon vill se en spricka mellan Jass och Vickan.
Jag är mest på att hon vill se en spricka mellan jas och viccan. Det är så uppenbart. Julia sa ju själv att hon inte vill konfrontera henne, men är OK med att jas gör det lol. Hon är psyko som vanligt.
2020-03-26, 18:58
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Äntligen säger Martin att Viktors och Ams skitsnack om Frida är elakt.
Hans kommentar om henne häromdagen var ju ändå värst, att hon (Frida) glider fan runt på syra härinne, och att hon borde dela med sig. Hela rosa rummet skrattade rått.
2020-03-26, 19:00
Medlem
icons avatar
Citat:
Hans kommentar om henne häromdagen var ju ändå värst, att hon (Frida) glider fan runt på syra härinne, och att hon borde dela med sig. Hela rosa rummet skrattade rått.
Han gillar att driva om folk men jag tycker det är positivt att han ser att Am och Virran är värre. Jag ser gärna att Martin åker ut förövrigt. Gillar inte honom.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Fast skillnaden är ändå att Martin kan stå upp för allt han säger och hade utan tvekan kunna säga det direkt till Frida. Han verkar inte bry sig. Medan Amilia och Victoria aldrig hade vågat ta skitsnacket direkt till Frida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Bytade till kökskameran och Lennie pratar högt med sig själv? Låter som om han spelar in ett matlagningsprogram

Förresten, vad annorlunda Mergim ser ut utan BUS när han inte är orange. Märkte det i klippet på appen när han sitter med coach-Glasman.
Hahah gör han?? Så gulligt<3 jag pratar också med mig själv, så vi kommer aldrig behöva prata med varandra. Praktiskt.

Orange?! Han (och alla andra) brukar ju vara grön haha. Sjukt att de skicka in mer BUS till dem, de ser ju sjuka ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in