Citat:
Ursprungligen postat av
Ofcoursemyhorse
Han kommer bli räddad
Sami har helt rätt inställning till tävlingarna. Han testar ju allt och försöker. Vissa grejer kan han bättre och andra sämre. Men varje gång är det intressant att få se hur han ska lösa uppgifterna. Han ÄR verkligen Big Brother 2020. Han inser dessutom att han inte har där att göra om ingen skulle vilja rösta kvar honom. Vickan (och Amilia) tycks tro att man kan få en mille bara man faktiskt håller sig kvar. Det har i slutändan noll med taktik att göra. Se bara på Hanna 2012; hon gick omkring och dammsög topless och såg bara ut som en uttråkad ensamstående morsa som var lite pilsk. Men det gick ju hem. Nu var kanske inte hon min favorit, men hon var ju en genuin människa och det är fan det man vinner på.
Just så. Vissa vinner dock på att räddas och stanna längre, som Lennie. Nu har han öppnat sig mer (tror det beror på att han hade svårt att komma in i gruppen då Antonia styrde för mycket) o de flesta har fått ögonen upp för honom
Victoria, för sin egna skull, borde ha åkt ut när hon istället räddades av Martin. Nu, ju fler dagar hon är i huset desto sämre är hon
Amilia ska vi inte ens gå in på, hon fuckade upp för sig redan där med sin jävla tennisboll efter tre dagar och därefter eskalerade det till den mest hatade deltagaren i Big brothers historia
Min poäng är iaf att vissa gynnas av att stanna längre i huset, bli räddade etc eftersom de växer. Titta bara på Lennie, det snackas nu om att han kan vinna BB2020
Victoria o Amilia kommer ALDRIG lyftas i mina ögon någonsin o borde ha kickats för längesen, hatet mot dem blir bara större och större