2020-03-26, 15:03
Medlem
Fler å fler börjar störa sig på vickan, mergim igår, jasse idag, flera i pinkroom hånar frida osv, blir kul att följa detta
2020-03-26, 15:04
Medlem
__Alez__s avatar
Vickan och Glasman toppar nog de i husets lista på vem man vill ha ut.

Rainbow, Jassa, Amilia och Mergim tycker alla illa om Vickan även om de sistnämnda gullar med henne nu.
2020-03-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vickan och Glasman toppar nog de i husets lista på vem man vill ha ut.

Rainbow, Jassa, Amilia och Mergim tycker alla illa om Vickan även om de sistnämnda gullar med henne nu.
Ja jag sa ju det. Hon var falsk från början och hennes riktiga sida kommer ut. Hon kunde inte hålla fasaden.
2020-03-26, 15:06
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fler å fler börjar störa sig på vickan, mergim igår, jasse idag, flera i pinkroom hånar frida osv, blir kul att följa detta
Vad gjorde Mergim igår?
Han är och lär förbli min favorit!!
2020-03-26, 15:07
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Det är bara Amilia och Victoria som alltid börjar snacka skit om Frida helt obefogad. De två MÅSTE åka ut så blir det mycket skönare stämning i huset.

Tycka vad man vill om Jassa men jävligt skönt hon börjar inse hur dryg Victoria är. Hoppas alla Jasminer följer med henne och också börjar ogilla Victoria, då har vi en chans att få ut henne nästa gång hon hänger löst.

Hade velat att Frida skulle höra hur mycket skitsnack Victoria pratar om henne bakom ryggen på henne.
2020-03-26, 15:08
Medlem
askungens avatar
Citat:
Spricka mellan viccan och jasse hoppas det eskalerar och blir ett bråk
Haha ja en riktig catfight! Jasmine tömmer fyllningen i V:s läppar, V gör trosryck på J
2020-03-26, 15:09
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Vad gjorde Mergim igår?
Han är och lär förbli min favorit!!
Finns på appen. Hans samtal med Julia han sa att hon tror hon kan allt, att hon är otrevlig i sin ton osv. Vilket är helt rätt. Synd han måste låtsas vara hennes vän dock, känner säkert att han är skyldig att vara hennes vän pga hon räddade honom. Egentligen hatar han nog henne för att hon klänger på hans Lennie.
2020-03-26, 15:09
Medlem
Fan va skönt big Brother hade varit utan alla tjejer.
Tänk alla killar och julia fram till finalen.
Pallar fan inte detta
2020-03-26, 15:12
Medlem
__Alez__s avatar
Skulle inte förvåna mig om Jassa och Vickan är bästisar om några timmar och då pratar Jassa om detta men vänder det som att Rainbow snackat skit om Vickan.

Är ju så det sett ut i huset. Man byter bästisar hela tiden.
2020-03-26, 15:13
Medlem
undra om jassa börja inse att tryggheten i rainbow inte var så illa trots allt
2020-03-26, 15:14
Medlem
Nu pratar Amilia om sin pappa som är pilot som kunde vara borta i veckor. Samt mamman som flög men ändå var borta under hela dagen och inte gick att nå. Det är säkert därför hon är lite skadad i huvudet. Hennes föräldrar fanns inte där för henne.
2020-03-26, 15:14
Medlem
foxieroxies avatar
Jag förstår Jass. Har också varit med om att jag känner obehag inför en människa utan att kunna sätta fingret på det och så vet man inte om man inbillar sig. Till sist brukar det visa sig att känslan är rätt iallafall.

Hur kom det sig att hon började anförtro sig till Glas och gänget?

Vickan kommer inte vara nådig om Jass tar upp det med henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in