2020-03-26, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Fan vad illa att Victoria vann..

Om man bortser från duellen mellan Julia och Glasman så är det väl alltså dom 3 deltagare som fått flest röster i flera omröstningar jag sett om vem folk gillar mest.

Sami räddad av tittarna på lördag? I så fall kommer garanterat Lennie, Jassa och Glasman hänga löst på måndag. Glasman har bara Frida som skulle rädda honom (vilket troligtvis inte kommer ske). Med andra ord ryker nog Glasman med största sannolikhet.

Jag tror och hoppas att tittarna inser hur tråkig Lennie är och skickar hem honom på måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Fan vad illa att Victoria vann..

Om man bortser från duellen mellan Julia och Glasman så är det väl alltså dom 3 deltagare som fått flest röster i flera omröstningar jag sett om vem folk gillar mest.

Sami räddad av tittarna på lördag? I så fall kommer garanterat Lennie, Jassa och Glasman hänga löst på måndag. Glasman har bara Frida som skulle rädda honom (vilket troligtvis inte kommer ske). Med andra ord ryker nog Glasman med största sannolikhet.
Brukar inte makttävlingen ske efter räddningen? Isåfall får också Sami delta i denna
Medlem
Tror att om sami sitter mot glasman så kommer han skita i glasman och kötta vidare för det är bekräftelsen han är ute efter för att han har inte fått någon bekräftelse av tittarna alls under hela big brother
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Varför snörade dem inte åt viccans snören lika hårt som de andras?

Jag har missat förmiddagen, så vad betyder hennes vinst nu? Vilka kommer kunna hänga löst nu?

Det var det sjukaste. Hon kunde ta långa fucking kliv! Lennie satt fast?!

Så jävla dåligt!
Medlem
xrlpyts avatar
Hur det än går blir det en orginaldeltagare som åker (jag räknar ändå Lennie dit eftersom han kom samma vecka). Det är ju lite trist.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Helvetes skiiiiit äckliga Fläskläpp! För tre sekunder sen sa hon att hon var låg pga det med Julia och Glasman i måndags och det inte alls har något att göra med hon hänger löst, men nu jävla är hon upp över molnen av lycka. Klarar inte av henne och Blåvalen 1 vecka till
2020-03-26, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fucking skämtar ni eller. Man såg ju att Victoria hade lösare åtknutet än de andra.

Nu är det jag som slutar kolla för resten av veckan. Jävla pissprogram.

Hejdå, vänner.

Nja, såg inte riktigt ut så tycker jag. Victoria hade bättre teknik än dem andra genom att ta små steg och hålla balansen och hålla en bättre rytm. Det var ändå legit att hon vann även om det suger.
2020-03-26, 14:34
Medlem
FarbrorAgges avatar
Korkade jävla idioter som sitter i produktionen. De borde fatta att detta var en tävling i Victorias smak. Jag ger fan i att kolla nu ett tag framöver. Så trött på skitkärringarna Victoria, Jassa och Amilia.
2020-03-26, 14:35
Medlem
geek12s avatar
Får Victoria rädda kvar nån av de som hänger löst nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De borde ha kört utan gummisnoddar så det blir lika för alla.
Ja, eller med band som inte behöver knytas, alltså bara ett vanligt resist band. Blev ju precis som jag skrev innan, att det är svårt att knyta lika hårt på alla.

Jag som ba "woho första lediga helgen sedan stan brann, nu ska jag kolla på BB utan dåligt samvete hela helgen", men det kommer INTE hända. Stängde av liven dirr efter, kommer seriöst inte återuppta den innan måndag. Kanske på lördag kväll, om det blir någon riktig fest.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fucking skämtar ni eller. Man såg ju att Victoria hade lösare åtknutet än de andra.

Nu är det jag som slutar kolla för resten av veckan. Jävla pissprogram.

Hejdå, vänner.

Tyvärr har Vickan mer bastanta/starkare/uthålligare ben och höft än dom andra. Det var därför det såg ut som det gjorde med gummibanden.

Faaaaack!!!
2020-03-26, 14:36
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Brukar inte makttävlingen ske efter räddningen? Isåfall får också Sami delta i denna

Nja, makttävlingen brukar vara på fredagar, medan tittarna brukar få rädda kvar en på lördagar. Dock var det en specialare förra veckan där tittarna fick rädda en både på torsdag och lördag/söndag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in