Citat:
Ursprungligen postat av
Vitalio
Det är inte ditt fel att du föddes som idiot.
Det är generna hos dina föräldrar som avgjorde det.
300 - 600 dör varje år iav influensa i Sverige.
Hittills 66 av Corona, varav hälften somalier.
Det är du som ska bevisa att 200 000 ska dö av Corona i Sverige.
Men eftersom du är hjärnskadad förstår du inte det.
HAHAHAA fan alltså, du förlänger livet på mig för varje gång du yttrar dig! - Ett gott skratt förlänger livet!
Om du fortsätter att yttra dig med din korkade hjärna så kan det därmed hända att jag blir 150-200 år gammal
Varför skall jag bevisa att 200.000 skall dö av Corona? Har jag någonsin skrivit att 200.000 SKALL dö av corona? Knappast.
Däremot påstår du att endast 0,02% av alla coronasmittade dör, korkad jävla idiot som du är.
Och om du nu har lärt dig att räkna överhuvudtaget, något som är högst osannolikt, så kan du ju enkelt räkna ut, att även i det fall 100% av svenska befolkningen smittas av corona, något som faktiskt är ganska osannolikt, även om siffrorna skulle kunna hamna på höga 90-tal, så innebär dina IDIOT-siffror att ENDAST 2.000 personer i Sverige kan dö av coronaviruset, inte fler. Och det enbart om 100% av befolkningen smittas.
Så sammanfattningsvis, fortsätter du hävda, korkad fan som du är, att MAX 2.000 personer kan dö av coronaviruset i Sverige, och det ifall 100% av Sveriges befolkning smittas.
Vilket också innebär, att enligt dina beräkningar, så dör endast 1.000 personer av corona i Sverige, i det fall 50% av befolkningen smittas.
Fattar du själv hur jävla dum i huvudet du framstår?
Fråga nästan vem som helst här inne om de håller med om dina siffror! Jag tror knappast det finns en så stor idiot till som dig, som håller med dig, helt ärligt!