[quote=WilleGarvin|70897549]Det är ett bevis för "tryck utan behållare".
Mitt citat innan du klippte i det: "Känner du ett tryck mot rumpan? Är du i rätt tråd nu?"
Är tryck mot din rumpa bevis för tryck utan behållare? Förklara gärna!
Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Och jag, 999 miljoner andra och den samlade vetenskapen säger att det finns massor med bevis för "tryck utan behållare".
Jag har full förståelse för att du inte kan bemöta dessa bevis utan i stället låtsas som att de inte existerar - att förtränga evidens är trots allt en grundförutsättning för att tro på en platt jord.
Förut sa du bara 999, men nu har du ändrat och nu gäller 999 miljoner och den samlade vetenskapen. Men det är ju bara ett auktoritetsargument, inte ett argument för att tryck mot din rumpa är ett bevis för tryck utan behållare.
Korrekt jag tror jorden är platt, du påstår att du har bevis för att jorden är en sfär men kan endast visa upp din rumpa som bevis. Vilket tydligt visar att du är religiös.
Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Ett flertal bevis har presenterats.
Hallandsåsen, barometer i hiss, åka flygplan och din rumpa är inte bevis för tryck utan behållare. Det skulle indikera att tryck utan behållare existerar men är inget bevis, bara indikation, resten är antagande.