2020-03-26, 10:30
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Har inte Amilia sagt att hon äter Ritalin? Är inte viktnedgång en ”biverkning” av detta läkemedel? Hade kunnat förstå om hon åt antidepp att man kan gå upp en del i vikt, men konstigt om hon äter Ritalin och ändå är så överviktig. Hon måste ju verkligen äta extremt och röra sig minimalt.

Du har vunnit första pris i att ha sett det mest uppenbara sist av alla 😘
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Hoppas Lennie har lastbilskörkort så hon kommer med
Det kommer nog krävas CE kortet i alla fall
Medlem
Bellamorras avatar
Kommer själv från f.d. Jugoslavien o har koll på alla länder, men har dock förståelse för folk som inte fattar läget nu och hur det var tidigare

Jugoslavien upplöstes år 2003, därefter blev Montenegro självständigt, Kosovo etc massa namn som byts

Om jag minns rätt, vid fotboll och eurovision så byttes ju namn hela tiden under några år tex först Jugoslavien, sen Serbien, sen Serbien-Montenegro, sen Serbien själv, Montenegro själv. Nyligen bytte Makedonien namn till Nordmakedonien

Orkar fan inte själv hålla koll, så Lennie kan jag förstå. Eloge till icke-juggar som pallar veta allt detta o hålla koll på Balkan

Men Mergim som själv kommer från området, det är att som vara svensk i Usa o tro att Finland ligger i Danmark. Men vad kan man förvänta sig av söte Mergim, "är dvärg ett djur?" som en användare har som signatur
2020-03-26, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Haha. Som sagt, ända sen hon svarade att Mexiko ligger i USA så har jag tagit full avstånd från all skit om allmänbildning eller geografi som kommer från hennes mun. Korkade människa!
Marocko ligger ju i Sydamerika. Hon är ju totalt idioti! Enda gången det lyser till där i hjärna är när hon pratar om socker och kakor.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Bara undrar vad de fått för info. Hela världen är i lockdown. Vet de inte? Eller förstår de inte?
Förväntar mig inte att de ska förstå dock.
De lär märka snart nog ändå.

Sen kan väl vissa saker lättat till sommaren - kanske!
När de fick info så pratade de ju om det och de vet att skolor stängts ner. Men när man inte matas dagligen av nya rapporter så kanske det är svårt att förstå problematiken i det.
Tror inte heller de ens vet vad en pandemi innebär.

Jag har många gånger tänkt, tänk om, BB deltagarna skulle vara de enda isolerade och överlevande. Här ser vi överlevarna som ska bygga upp samhället igen
Medlem
Så om vi ponerar att rosa torskar, om amilia inte deltar så måste ju hon bli autonominerad. blir intressant vad det blir för tävling kl 14:00 förlåt detta är ju bb så tävlingen blir väl 16:00 typ
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Bara undrar vad de fått för info. Hela världen är i lockdown. Vet de inte? Eller förstår de inte?
Förväntar mig inte att de ska förstå dock.
De lär märka snart nog ändå.

Sen kan väl vissa saker lättat till sommaren - kanske!
Jag tror inte att de har fått hela sanningen. Ingen av dem har väl nämnt länders karantän eller bunkring av mat? Jag tror inte att de vet att det är brist på varor osv i affärer och på apotek.
2020-03-26, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Amilia ska också med!
Det lät det inte som när de pratade nyss!
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Det kommer nog krävas CE kortet i alla fall
Tyvärr har han "bara" C
Medlem
Pratade inte Lennie om naturen i Norge och pratar om att det var som att vara utomlands. Lilla vän, om du var i Norge så var du utomlands.
Medlem
Bellamorras avatar
Jaha det var som själve fan, nu är allasmeknamn också avstängd, vem i helvete är jäveln som anmäler alla inlägg
2020-03-26, 10:33
Medlem
Jakethedrakes avatar
Vickan är ju som ett klistermärke på Jasse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in